پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۰۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه شناسایی خبرنگاران راحت است، گفت: به تمام خبرنگاران طرح ترافیک می‌دهیم و محدودیتی نداریم، نظارت می کنیم تا کسی با اصحاب رسانه تسویه حساب شخصی نکند.

شعار سالمحمد علیخانی در خصوص تعیین آیین‌نامه‌ای برای خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک۹۷ ، گفت: فعلاً طرح ترافیک را بعد از اصلاحات به فرمانداری ارسال کرده‌ایم. بعد از تأیید در فرمانداری آیین‌نامه‌ای برای خبرنگاران تهیه می‌کنیم.

طرح ترافیک خبرنگاران را تمدید می‌کنیم

وی با بیان اینکه زمان برای انجام کار داریم، گفت: در صورتی که در مدت مقرر کار انجام نشود مدت آرم طرح ترافیک سال 96 خبرنگاران را برای 97 تمدید می‌کنیم تا بتوانیم آیین‌نامه را تنظیم کنیم. البته هر ساله آرم‌ها تا آخر فروردین تمدید می‌شد.

خبرنگاران قابل شناسایی هستند/کمک از وزارت ارشاد

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با تأکید بر این موضوع که بسیار راحت می‌توانیم خبرنگاران را پایش کنیم، گفت: خبرنگاران قابل شناسایی هستند، رسانه‌ها مشخص هستند و وزارت ارشاد می‌‌تواند در این زمینه کمک کند.

علیخانی با بیان اینکه در سال‌‌های گذشته به نام خبرنگاران 6 هزار آرم توزیع می‌شده است، گفت: مگر ما 6 هزار خبرنگار داریم، خیلی‌ها به اسم خبرنگار آرم می‌گرفتند چرا که تعرفه پایین بود.

بخشی از ۳ درصد طرح به خبرنگاران داده می‌شود

وی با اشاره به اینکه 3 درصد از میزان آرم طرح ترافیک 97 به اقشار خاص اختصاص داده شده است، گفت: خبرنگاران هم در این 3 درصد دیده شده‌اند اما موارد خاص مانند خانواده شهید و غیره نیز دیده شده است که البته در آیین‌نامه تمامی موارد لحاظ می‌شود.

به همه خبرنگاران آرم می‌دهیم

علیخانی اضافه کرد: هنوز تعداد آرم‌هایی که قرار است به خبرنگاران داده شود مشخص نیست اما به تمام کسانی که خبرنگار باشند حتماً آرم داده می‌شود و محدودیتی نخواهیم داشت.

نظارت می‌کنیم تا برخورد شخصی صورت نگیرد

وی با تأکید بر این موضوع که نظارت مستقیم بر لیست خبرنگاران خواهیم کرد، گفت: تدابیر مختلف می‌اندیشیم تا اعمال سلیقه شخصی صورت نگیرد و حتی کسی نتواند افرادی را اذیت و تسویه حساب کند.

مخالفت شورایی‌ها و شهرداری با آرم خبرنگاران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با تأکید بر این موضوع که برخی در شورا با آرم طرح ترافیک خبرنگاران مشکل داشتند گفت: خود شهرداری نیز مخالف بود اما طرح با دو سوم آرا رأی آورد.

طرح خبرنگاران رانت نیست

علیخانی تأکید کرد که دادن طرح ترافیک به خبرنگاران رانت نیست و خبرنگاران به راحتی قابل شناسایی هستند و باید به آنها خدمات ارائه شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 7اسفند 96، کدمطلب: 13961207000360 ،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
انشا الله که بعداجرای طرح اشنایان مسیولین همگی خبرنگار تلقی نشن
ا.ف75
ناشناس
United States
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
بالاخره تمهیداتی برای این مشکل برای خبرنگاران در نظر گرفته شد ، زود تر این ها باید حل مشد به هرحال امیدواریم طرح جدید ترافیک در تهران جوابگو باشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین