پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
با توجه به اینکه 15 روز آرم طرح ترافیک خبرنگاران اعتبار دارد؛هنوز شهرداری تهران پیش‌نویس آئین‌نامه طرح ترافیک خبرنگاران را تصویب نکرده است و سرنوشت توزیع آرم طرح ترافیک در هاله‌ای از ابهام است.

شعار سال: آئین‌نامه تخصیص آرم طرح ترافیک به خبرنگاران هنوز از سوی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران تصویب نشده است. حتی پیش‌نویس اولیه آن نیز به تأیید نرسیده است.

این در حالی است که 15 روز بیشتر آرم طرح‌ترافیک خبرنگاران اعتبار ندارد.

بر اساس این گزارش سه درصد آرم طرح ترافیک قرار است به خبرنگاران تخصیص یابد و این رقم حدود 2800 آرم می‌شود که توزیع آن هم دست مدیران است و می‌تواند حدود دو هزار آرم توزیع کند البته تعداد آرم در نظر گرفته شده برای خبرنگاران در سال 97، 25 تا 30 درصد آرم تعداد آرم‌ها سال گذشته است و معلوم نیست سرنوشت الباقی خبرنگاران چه خواهد شد.

هنوز مسئولان در خصوص چگونگی تشخیص خبرنگاران واقعی هم به نتیجه نرسیده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 14 فروردین 97، کد طلب: 13970114000293: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
این همه صحبت و بحث اخرشم هیچی به هیچی...واقعا خبرنگار بنده خدا چه گناهی کرده اخه که بای برای گرفتن یه خبر این همه جریمه بشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین