پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۰۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱
عکاس پدیده‌های علمی Liden Gledhill تصمیم گرفت تصویر صدا را با استفاده از آب و لامپ‌های نئونی دریابد.

شعارسال: عکاس پدیده‌های علمی Liden Gledhill تصمیم گرفت این را با استفاده از آب و لامپهای نئونی دریابد. و نتایج یک حس روان‌گردان از اشکالی متقارن است.

سازوکار پشت صداهای شگفت‌انگیز گلدهیل بسیار ساده است. مخزنی از آب بر روی یک اسپیکر قرار دارد که با یک لایه بسیار نازک از هم جدا شده‌اند. اسپیکر با آمپلیفایری کار می‌کند که به کامپیوتری که نرم‌افزار تولید صدا بر روی آن در حال کار است. در حالی که امواج صدا از اسپیکر به بیرون می‌آیند، گلدهیل از بالا از آنها عکس می‌گیرد درحالیکه به سطح آب از درون حلقه‌ای از لامپهای ال‌ای‌دی نگاه می‌کند.

گلدهیل به هیچ عنوان اولین هنرمندی نیست که cymatics، به تصویر کشیدن صدا، را مورد کند و کاو قرار می‌دهد، برای یک مثال دیگر، کارهای هنری که همراه Biophilia آلبوم Björk است را ببینید. اما کارهای او بسیار زیباست و امید داریم که به این کار ادامه دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر 4 اسفند 1394، کدمطلب: 13941204000646، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین