پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۴۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۷
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم گفت: احمدی نژاد باید از سرنوشت برخی مسئولین گذشته که عملکرد ضعیف و نادرست آنان سبب دور افتادن‌شان از مردم و جامعه شد، عبرت بگیرد.

شعارسال: اسدالله عباسی درباره رفتارها و سخنان اخیر احمدی نژاد، اظهار داشت: آقای احمدی نژاد با توجه به شرایطی که اخیرا ایجاد کرده، پا را از گلیم خود فراتر گذاشته است. با توجه به اینکه فضای جامعه باید آمیخته با همدلی، انسجام و وحدت باشد، مطرح کردن بحث های حاشیه‌ای، جز لطمه زدن به دستاوردها و داشته های نظام اثری ندارد.

وی با بیان اینکه ما به تازگی دهه فجر را پشت سر گذاشته‌ایم و بحث های حاشیه‌ای سبب لطمه زدن به دستاوردهای معنوی نظام است، تاکید کرد: درست است که انتقاداتی به عملکرد مدیران گذشته و حال وارد است؛ چه در هشت سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد که بنده هم طی آن زمان مسئولیت اجرایی داشتم؛ و چه قبل و بعد از آن همه مسئولیت هایی داشته‌ایم و باید پاسخگو باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما مسئولین دولت های گذشته نباید خود را از عیوب و ایرادها مبرا بدانیم و موضع اپوزیسیون بگیریم. این از رفتارهای غلط است؛ برخی در 40 ساله پس از انقلاب چنین ژست های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گرفتند و انقلاب آنان را کنار زد.

عباسی با بیان اینکه آقای احمدی نژاد مدت ها یک مدیر اجرایی بوده و در میان مردم چهره‌ای کاریزماتیک و محبوب یافته است، خاطرنشان کرد: ایشان با رفتارهایی که در زمان انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن بروز داد، از محبوبیت خود کاست و اکنون مورد تایید خیلی از نخبگان سیاسی منصف و دلسوز نظام نیست. از نظر ما هم این رفتارها مطلوب و پسندیده نیست.

وی تصریح کرد: برخی مدیران فعلی جامعه کماکان ندانم‌کاری، ناکارآمدی و ضعف مدیریت خود را به دولت های نهم و دهم منتسب می کنند. اگر آقای احمدی نژاد به جای نامه‌نگاری ها و فعالیت هایی که مثل نیروهای اپوزیسیون در فضای مجازی انجام می دهد، به توضیح فعالیت های دولت خود و دفاع از خود می پرداخت، موفق‌تر بود؛ چراکه بسیاری از فعالیت های این دولت از نظر مدیران و چهره های گذشته و حال مثبت بود؛ این در حالی است که با حرکات و رفتارهای آقای احمدی نژاد اکنون دیگر هیچ چیز قابل دفاع نیست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم در ادامه گفت: زمانی که دولت دهم به کار خود پایان داد، ما به همراه تعدادی از وزرای دولت نهم و دهم با ایجاد جبهه یکتا، مواضع خود را اعلام کردیم و گفتیم ما گفتمان امام و رهبری را قبول داریم، بدون چون و چرا در خط ولایت قرار داریم و به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری پایبند هستیم. ما در جبهه یکتا اعلام کردیم هرکجا اعم از عرصه های قانون‌گذاری و اجرایی لازم باشد، آمادگی داریم به مردم خدمت کنیم و اگر در دوره خدمت خود ضعف هایی داشته‌ایم، از مردم عذرخواهی می کنیم.

عباسی با بیان اینکه درست نیست بگوییم به‌جز ما کارهای هرکسی اشتباه و بی‌اثر بوده است، عنوان کرد: ما معصوم نیستیم و در همه ما اشکالاتی هست. به همه مسئولین اعم از مسئولین قوه قضائیه، قوه مقننه و قوه مجریه نقدهایی وارد است اما این به معنای آن نیست که از چارچوب قانون عدول کنیم، هرچه می خواهیم بگوییم، مردم را دلسرد و ناامید و دشمن را خوشحال کنیم.

رسانه‌ها به جای تمرکز بر رئیس‌جمهور سابق، عملکرد مسئولان فعلی را پوشش دهند

وی در توصیه‌ای به رئیس دولت نهم و دهم گفت: بهتر است ایشان به جای موضعی که اکنون اتخاذ کرده‌اند، در مسیر قبلی خود یعنی خط نظام و ولایت و امام قرار گیرد و با رفتار خود کاری نکند بعضی مدیران انحصارطلب امروز که در کشور یا استان ها سکان مدیریت کشور را به دست گرفته‌اند، از شرایط سوءاستفاده کنند و ضمن زیر پا گذاشتن بسیاری از ارزش ها و دستاوردهای نظام، ضعف و ناکارآمدی خود را به دولت های نهم و دهم منتسب کنند.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با آزادی که در جامعه وجود دارد و رافتی که نظام داراست، هرکس می تواند نظرات خود را در چارچوب قانون اعلام کند و انتقادات خود را مطرح کند.

عباسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بعد از دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد به ایشان فرصت های خوبی دادند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری آقای احمدی نژاد را به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب کردند. بنابراین بهتر است آقای احمدی نژاد وجهه خود را حفظ کرده و پا را از حریم قانونی خود فراتر نگذارند؛ چراکه در این صورت مردم به ایشان پاسخ خواهند داد. مردم همانگونه که در سال 88، 22 بهمن امسال و 9 دی 88 عمل کردند، با کسانی که بخواهند مقابل نظام و رهبری بایستند، مقابله خواهند کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت دهم با اشاره به اینکه مردم ما بابصیرت و آگاه هستند، گفت: مردم ما با احدی پیمان اخوت نبسته‌اند که ببینند کسی از چارچوب ها، ارزش ها و خطوط قرمز نظام عبور کند و بازهم از او حمایت کنند.

وی تاکید کرد: من به عنوان عضو کوچکی از مجموعه خدمتگزاران به نظام، به آقای احمدی نژاد و اطرافیانی که ایشان را در شرایط فعلی قرار داده اند، توصیه می کنم خویشتنداری کنند و رفتارهایی از خود نشان ندهند که با مقابله مردم روبه‌رو شوند. آقای احمدی نژاد باید از سرنوشت برخی مسئولین گذشته که عملکرد ضعیف و نادرست آنان سبب دور افتادن‌شان از مردم، جامعه شد، عبرت بگیرند.

عباسی اضافه کرد: امیدواریم آقای احمدی نژاد در مسیر درست قرار گیرند و اگر مشکلاتی در جامعه وجود دارد ـ‌که واقعا در مسائل اقتصادی و موارد دیگر وجود دارد‌ـ در چارچوب قانون و در قالب رسانه‌ها آن‌ها را مطرح کنند.

وی تاکید کرد: هرگاه ما دیدیم دشمنان در آن سوی مرزها از برخی رفتارها خوشحالی می کنند، باید به خود آییم و ببینیم کجای کار ما دچار اشکال است.

این نماینده مجلس دهم با تاکید بر اینکه رسانه ها نبایستی روی رفتارها و گفتارهای آقای احمدی نژاد تمرکز کنند، گفت: رسانه ها باید رفتار، گفتار و عملکرد مسئولان فعلی را که برخی واقعا از چارچوب قانون تخطی کرده و به جای خدمت خیانت می کنند و مردم را ناامید و دلسرد می کنند، پوشش دهند و به مردم نشان دهند موفقیت از آن کسانی است که به مردم خدمت می کنند و در خط نظام، ولایت، امام و شهدا هستند و کسانی که از این مسیر جدا شوند، نظام آنان را کنار خواهد زد و برای همیشه به فراموشی سپرده می شوند.

وی در پایان تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر شاهد هستیم برخی از مسئولان فعلی فرصت‌طلبانه عملکرد خود را رها کرده‌اند و همه توجهات را روی آقای احمدی نژاد متمرکز کرده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1396، کدخبر: 351625، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
احمدی نژاد واقعا مصداق واقعی واژه «نون به نرخ روز خور » هست ؛ وقتی دید دیگه راهی برای جادادن خود در دل مردم نداره ژست اپوزوسیون گرفت
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
درود بر شرف دکتر احمدی نژاد پاک و عدالت محور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین