پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
دادستان کل کشور بر برخورد قاطع دادستان ها و مدیران اجرایی با متجاوزان به منابع طبیعی تاکید کرد.

شعار سالحجت الاسلام محمدجعفر منتظری در آیین تودیع و معارفه دادستان مرکز مازندران با اشاره به ضرورت اداره امور بر اساس دانش، دوراندیشی، عقل و تدبیر، حفظ حقوق عمومی و عدالت گستری را از برجسته ترین وظایف دادستان ها برشمرد و گفت: بر اساس قانون بیش از 360 وظیفه برعهده دادستان بوده که جایگاه او به عنوان ریاست دادسراها و مدعی العموم بسیار مهم و حساس است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه وظیفه دادستان ها در فرآیند رسیدگی قضایی به یک پرونده، نظارت بر دادسراها از ابتدای رسیدگی تا صدور قرار و حتی اجرای احکام در کنار نظارت بر دادسراهای استان است افزود: ریاست ضابطان اعم از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و بسیج بر عهده این مرجع قضایی است.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دفاع از حقوق عامه با بیش از 170 حقوق عمومی را از دیگر وظایف دادستان ها اعلام و تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در مازندران تجاوز به منابع طبیعی بوده و ضروری است مدیران منابع طبیعی، محیط زیست و دستگاه های مرتبط برای پیشگیری از این تعدی ها به موقع اقدام و دادستان ها نیز از آنها حمایت کنند.

در این مراسم از تلاش های 10 ساله حجت الاسلام اسدالله جعفری دادستان پیشین مازندران قدردانی و سیدیونس حسینی عالمی به عنوان دادستان جدید این استان معرفی شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 10اسفند 96، کدمطلب:۲۰۴۶۵۵۹، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
منابع طبیعی ما خودش به صورت طبیعی داره از دست میره چه برسه به اینکه بعضی ها کمر همت به تخریبش ببندن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین