پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۶۰
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
نامزد خبرگان رهبری گفت: عملکرد مجلس خبرگان باید به دور از خط و خطوط انحرافی باشد و مردم افراد پایبند به نظام، رهبری، موافق نظام و اسلام را به این مجلس بفرستند.

شعارسال: آیت الله مرتضی مقتدایی شامگاه سه شنبه در مسجد امام سجاد (ع) اصفهان افزود: انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت الله و پایان طاغوت بود و از همین رو دشمن برای براندازی آن توطئه های مختلفی از جمله حمله طبس، تحریم و جنگ را در نظر گرفته بود.

وی تاکید کرد: دشمنان همواره اعلام می کردند که انقلاب تا شش ماه دیگر دوام نمی آورد و پس از مایوس شدن از گفته های خود، امید داشتند با رحلت امام خمینی (ره) به هدف خود دست یابند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: پس از رحلت امام خمینی (ره) وصیت نامه امام (ره) در جمع مسئولین و خبرگان قرائت شد و خبرگان تشکیل جلسه داد و در نهایت در سه جلسه آیت الله خامنه ای به ولایت امری مسلمین انتخاب شد.

وی گفت: ایشان از نظر علمی مجتهد، از نظر تقوا فردی بسیار متقی، از نظر تدبیر یک مدیر کامل و دارای تجربه های متعدد در دوران ریاست جمهوری بودند امروز همه خبرگان بر این مساله تاکید بیش از پیش دارند.

آیت الله مقتدایی تصریح کرد: معتقدم انتخاب ایشان الهامی بود که خداوند در آن زمان به دل خبرگان انداخت.

عضو خبرگان رهبری به آشوب های منطقه اشاره کرد و افزود: در چنین اوضاعی هدایت سکان انقلاب و امنیت و آرامش امروز مردم تنها در سایه تدابیر حکیمانه ایشان محقق شده است.

وی به اقتدار نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: در مساله مذاکرات هسته ای پنج کشور ابرقدرت جهان در یک سو و در سوی دیگر نظام اسلامی قرار داشت.

آیت الله مقتدایی گفت: اگر کشور رهبری نداشته باشد به آسانی سقوط می کند و لذا سکانداری نظام برای تعیین رهبری در زمان مبادا، به دست خبرگان رهبری است.

اصفهانی ها در مجلس خبرگان دارای پنج نماینده هستند و اکنون در عرصه انتخاباتی این خطه 11 نامزد برای ورود به مجلس خبرگان با هم رقابت می کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 5اسفند1394، کدخبر: 81976854: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین