پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
مدیرکل محیط‎زیست استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر مهمترین چالش محیط‎زیست در استان کرمانشاه پدیده ریزگردها است.
شعارسال: مدیرکل محیطزیست استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر مهمترین چالش محیطزیست در استان کرمانشاه پدیده ریزگردها است.

فریدون یاوری، با اشاره به اینکه در حال حاضر مهمترین چالش محیطزیست در استان کرمانشاه پدیده ریزگردها است، اظهار داشت: این در حالی است که خود ما سهمی در تولید این ریزگردها نداریم و مهمان ناخوانده‌ای است که چند سالی است وارد استان کرمانشاه شده است.

مدیرکل محیطزیست استان کرمانشاه با بیان اینکه دومین چلش در حوزه محیطزیست استان کرمانشاه بحث آب و مدیریت آن است، گفت: با این وجود فرهنگسازی و صرفهجویی و حفظ آب و ذخایر آن فقط مربوط به سازمان محیطزیست نیست و همه همشهریان و ارگانها در حفظ آن سهم دارند.

یاوری با اشاره به سیستم تصفیه فاضلاب شهری در استان کرمانشاه، بیان کرد: در سطح استان کرمانشاه هفت شهرستان کرمانشاه، پاوه، بیستون، اسلامآبادغرب، گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب مجهز به سیستم تصفیه فاضلاب هستند که این تصفیهخانهها نیز 40 درصد فاضلاب خانگی را تصفیه میکنند.

وی با بیان اینکه بهدنبال همکاری با اداره آب و فاضلاب شهری برای راهاندازی تصفیهخانه شهری در دیگر شهرستانها هستیم، گفت: براساس مطالعات انجامشده در صورت مجهزشدن دیگر شهرستانهای استان به سیستم تصفیه فاضلاب میزان تصفیه فاضلاب شهری به بیش از 90 درصد خواهد رسید.

مدیرکل محیطزیست استان کرمانشاه به اقدامات سازمان محیطزیست در مناطق زلزلهزده اشاره کرد و افزود: از زمان وقوع زلزله تیمهای محیط‌زیست در این مناطق حضور دارند.

یاوری با بیان اینکه برای جمعآوری نخالههای ساختمانی در سطح روستاها بیش از 40 نقطه مشخص شد، عنوان کرد: با این وجود بهدلیل عدم مسائل قانونی در تخلیه این نخالهها در مکانهای مشخصشده تخلف صورت گرفته و باید بنیاد مسکن بهعنوان متولی امر با همکاری دهیاری و بخشداریها اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

وی اظهار کرد: در حوزه شهری وضعیت بهتر است و اقدامات خوبی انجام گرفته ولی رضایتآمیز نیست و برای رسیدن به نتیجه مطلوب در مناطق زلزلهزده نیاز به زمان بیشتری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396، کدخبر: 1674520، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
یک مسئله ساده که با یک مدیریت انقلابی حل میشه شده بزرگتریم معضل
خوب شن ریزی کنید کویر های مرزی رو درختکاری کنید اطرافشو
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
محیط زیست ما انقدر اوضاعش داغون شده که اصلا نمیدونیم کدوم ورشو باید بگیریم تا درست شه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین