پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
سومین دوره رویداد تعاملی آموزشی فیناپ ۱۷ اسفندماه در محل دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

شعار سال: «فیناپ» نخستین رویداد آموزشی تعاملی فناوری‌های مالی (فین‌تک) با هدف آموزش و توسعه فین‌تک است که نخستین جلسه‌ی آن در شهریور ماه و دومین جلسه آن آبان‌ماه ۱۳۹۶ برگزار شد. سومین دوره فیناپ در روزهای پایانی سال و با هدف جمع‌بندی اتفاقات فین‌تک در سال ۱۳۹۶ فعالان، علاقه‌مندان و تصمیم‌گیران این حوزه را در کنار هم جمع خواهد کرد.

این رویداد که بر خلاف دو رویداد گذشته با وسعت بیشتر و بخش‌های متنوع‌تری برگزار خواهد شد، در دو پنل تخصصی به دو موضوع فین‌تک طی سالی که گذشت و چالش‌های پرداخت خُرد تاکسی‌ها می‌پردازد.

همچنین چند سخنران، موضوعات متنوع و جدیدی در ارتباط با صنعت فین‌تک را در سومین رویداد فیناپ مطرح خواهند کرد. با توجه به رویکرد آموزشی فیناپ، مثل دو جلسه پیشین بخش آموزشی نیز با موضوع مدل‌های درآمدی استارتاپ‌های فین‌تک برقرار خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت اکوموتیو، تاریخ انتشار 13اسفند 96، کدمطلب: ------ ، www.ecomotive.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین