پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به‌رغم مصوبه شورای اداری کشور تنها ۶ وزیر اقدام به انتخاب معاون زن کرده‌اند. فاطمه ذوالقدر در نشست علنی مجلس ضمن تبریک فرارسیدن روز زن اظهار داشت: تکریم زنان به اقدام اجرایی نیاز دارد و از رئیس‌جمهور انتظار داریم به قول خود در زمینه استفاده از زنان در پست‌های عالی مدیریتی هرچه زودتر جامه عمل بپوشاند.

شعارسال: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به‌رغم مصوبه شورای اداری کشور تنها ۶ وزیر اقدام به انتخاب معاون زن کرده‌اند. فاطمه ذوالقدر در نشست علنی دیروز مجلس ضمن تبریک فرارسیدن روز زن اظهار داشت: تکریم زنان به اقدام اجرایی نیاز دارد و از رئیس‌جمهور انتظار داریم به قول خود در زمینه استفاده از زنان در پست‌های عالی مدیریتی هرچه زودتر جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه به‌رغم مصوبه شورای اداری کشور در خصوص انتخاب ۳۰‌درصد از مدیران کشور در دستگاه‌های اجرایی از بین زنان، که البته شاهد تحقق این موضوع از سوی رئیس‌جمهور و کابینه ایشان نبوده‌ایم، بیان کرد: تنها ۶ وزیر اقدام به انتخاب معاون زن کرده‌اند. وی افزود: از رئیس‌جمهور می‌خواهیم پذیرش درخواست فراکسیون زنان برای دیدار با رئیس‌جمهور در زمینه به‌کارگیری زنان در پست‌های مدیریتی را تسریع بخشند. ذوالقدر ضمن تاکید بر نقش مهم آمار و اطلاعات دقیق در راستای برنامه‌ریزی ادامه داد: در این راستا به دولت تذکر می‌دهم تا به آمار دقیق در زمینه اشتغال ایجاد شده و نرخ تورم توجه داشته باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی خط اعتدال، تاریخ انتشار:16اسفند1396 ، کدخبر: 105578: www.khateetedal.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
به زنان هیچوقت مجال و فرصتی برای حضور در سیاست داده نشده ؛ چرا پس حرف از برابری در نظام میزنیم؟!
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین