پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست از بازگشت دریاچه ارومیه به تراز اکولوژیک خود تا ۱۲ سال آینده خبرداد.

شعار سال: عیسی کلانتری ظهر پنجشنبه در حاشیه همایش منطقه‌ای تغییرات اقلیمی در جمع خبرنگاران، به شرایط نامطلوب آب در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: متأسفانه این استان مشکل آب دارد و تصمیماتی در رابطه با اصفهان اتخاذشده تا مصرف آب به‌مرور کم و کشت گلخانه‌ای جایگزین شود.

وی اظهار کرد: تمهیداتی در خصوص کم‌آبی استان اصفهان اندیشیده شده که به استان ابلاغ شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت:در جلسه اخیر دولت تشکیل کارگروهی در رابطه با سازگاری برای کم‌آبی و خشکی کشور تصویب شد تا در آینده با خسارت‌های تغییر اقلیم مواجه نشویم و خدمات را هماهنگ با شرایط کنیم.

کلانتری تأکید کرد: برای مقابله با کم آبی برای سال آبی بعد مقرراتی تصویب‌شده و برای ارتقای بهره‌وری آب و ممنوعیت کشت برنج خارج از شمال کشور تصمیماتی اتخاذشده است چراکه باید خودمان را با تغییر اقلیم هماهنگ کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: تغییر اقلیم مشکلات جدی برای محیط‌زیست به وجود آورده و باید در مقابل آن خودمان را سازگار کنیم.

کلانتری از بازگشت دریاچه ارومیه به تراز اکولوژیک خود تا ۱۲ سال آینده خبر داد وگفت: دریاچه ارومیه وضعیت بدی ندارد و سطح آب دریاچه پنج سانتی‌متر بالاتر از سال قبل است و اگر سالی ۷۰۰ میلیون مترمکعب آب وارد دریاچه کنیمجای این امیدواری است کهتا ۱۲ سال آینده دریاچه به تراز اکولوژیک برگردد.

وی در ادامه باتاکیدبر اینکه حفاظت ازمحیط‌بان‌هایکاصل مهم در برنامه هایسازمانمحیط است، افزود: «لایحه حمایت ازمحیط‌بانانو جنگل بانان» در مجلس در دست بررسی است.

کلانتری افزود: در حال حاضرجلیقه‌هایضدگلوله بینمحیط‌بان‌هایسراسرکشور در حال توزیع است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 17 اسفند 96، کد مطلب: 4246882: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
12 سال خب واقعا تاریخیه که خیلی زیاده شاید اصلا تا اون موقع این مسئولی که داره قول میده زنده نباشه حتی...نمیدونم واقعا دیگه به هیچی نمیشه اعتماد کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین