پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با اشاره به تغییر جریانات جوی در استان از امشب گفت: فعالیت‌های دریایی در سواحل استان مازندران فردا متوقف شود.

شعارسال: مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با اشاره به تغییر جریانات جوی در استان از امشب گفت: فعالیت‌های دریایی در سواحل استان مازندران فردا متوقف شود.

علی اصغر احمدی اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران به‌دلیل استقرار جریانات گرم جنوبی امروز و امشب شاهد افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات استان باد گرم نسبتاً شدید خواهیم بود.

وی افزود: افزایش دمای روز جمعه قابل ملاحظه بوده و بیشینه دما در برخی شهرهای مرکزی و شرقی استان تا 30 درجه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با ابراز اینکه "از جمعه‌شب با تغییر جریانات و شمالی شدن آن ابتدا شاهد وزش باد شدید و ابرناکی آسمان همراه با بارندگی خواهیم بود"، تصریح کرد: روز شنبه ضمن تداوم بارندگی، دمای هوا بین 8 تا 15 درجه نسبت به روز جمعه کاهش می‌یابد و دریا در این مدت مواج است.

احمدی به شهروندان و مسافران توصیه کرد: به‌‌دلیل گرم شدن هوا همراه با وزش باد شدید از روشن کردن آتش در حاشیه جنگل‌ها و مراتع خودداری کرده در غیر این‌صورت نسبت به خاموش کردن کامل آن اقدام و محل را ترک کنند.

وی بیان کرد: مسافران در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به‌‌ویژه در هنگام شب و بارندگی ضمن رعایت نکات ایمنی و کسب اطلاعات ادامه مسیر دهند.

احمدی با هشدار نسبت به اینکه از انجام تمامی فعالیت‌های دریایی در هنگام مواج بودن دریا در امشب و فردا خودداری شود، اضافه کرد: به نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می‌شود ضمن آماده‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات امدادی، آمادگی لازم جهت هر گونه عملیات امداد و نجات و خدمات‌رسانی همچون گذشته در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان را داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 اسفند 1396، کدخبر: 1675980، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
خدارو شکر بعد از اون سرمای بی سابقه سال گذشته تو مازندران که منجر به یخ زدگی باغات شد دیگه همه به حرف سازمان هواشناسی گوش میدن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین