پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۴۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: امدادرسانی هلال احمر و راهداران در مناطق سیل‌زده سوادکوه و کیاسر ادامه دارد و راه‌های روستایی به طور کامل از گل و لای پاکسازی و بازگشایی شد.
شعار سال: مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: امدادرسانی هلال احمر و راهداران در مناطق سیل‌زده سوادکوه و کیاسر ادامه دارد و راه‌های روستایی به طور کامل از گل و لای پاکسازی و بازگشایی شد.
علی اصغر احمدی با اشاره به بارش‌های سیل آسا که از روز پنجشنبه در شهر‌های نور، سوادکوه و کیاسر آغاز شده بود اظهار داشت: هم اکنون خطر سیلاب در مناطق روستایی این شهر‌ها برطرف شده است.

وی افزود: وقوع سیلاب در منطقه بلده نور موجب آبگرفتگی سطحی در معابر درون شهری و روستایی شده بود و تلفات جانی به همراه نداشته است.

احمدی به بارش‌های رگباری و وقوع سیلاب روز پنجشنبه در سوادکوه اشاره کرد و گفت: برخی از مناطق سوادکوه از جمله خطیر کوه، ملرد و کنگلو دچار آبگرفتگی شد و نیرو‌های امدادی هلال احمر، راهداری، شهرداری، جهاد کشاورزی و شرکت‌های خصوصی معادن شهرستان‌ها پل سفید به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: جاده خطیرکوه در جریان سیل سوادکوه به دلیل قرار گرفتن در میان دو کوه با سرازیر شدن گل و لای مسدود شده بود که با دستگاه گریدل در منطقه مسیر از گل و لای پاکسازی شد.

احمدی گفت: پنجشنبه و جمعه در کیاسر، 12 روستای این بخش در معرض سیل قرار گرفت و موجب آبگرفتگی حدود 15 واحد مسکونی در روستای چالو این منطقه شد.

وی با بیان اینکه سیل خسارت جانی در دو شهرستان سوادکوه و منطقه چهار دانگه ساری به همراه نداشت، افزود: کارشناسان مدیریت بحران استان و بنیاد مسکن و شهرسازی، کمیته امداد و جهاد کشاورزی استان در این مناطق برای برآورد دقیق خسارت از پنجشنبه مستقر شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1397، کدخبر: 1794363 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین