پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
ازمظلومیتهای جناح منتقد دراین سالهای سخت وتلخ وگاه شیرین این است که گاه که موقع انتخابات می شود ،بعضی رسانه های خارجی ازجمله بی بی سی رسانه رسمی بریتانیا که با سیاسیتهای شیطانی اش از زمان صفویه تاسالهایی نه چندان دورزخمهای مکرری برپیکراین آب وخاک علوی وارد کرده و نقشه تکیده ایران کنونی دردویست سال اخیر نتیجه دخالتهای آشکاروی درجداسازی بخشهایی ازخاک ایران است درقالب حمایت از جریان منتقد موجود درکشور وارد می شود اما کمکی که نمی کند هیچ، حربه ای راهم به دست جناح اصولگرامی دهد تا جناح رقیب را با این بهانه که برخوردارازحمایتهای بی دریغ! وحتی وابسته ! به انگلیس است به مردم معرفی کند .

شعارسال: همان بریتانیا که آخرین نمونه ضربات مکررش به تمامیت ارضی ایران عزیزپس از به سلطنت رساندن مجدد پهلوی دوم که از کشورفرار کرده بود درکودتای سیاه 28 مرداد به کمک امریکا ،جداسازی بحرین از ایران دراردیبهشت 49 درجهت تشویق اقشارخاصی از مردم این استان- که استان چهاردهم ایران نام داشت وبرای آن یک کرسی درمجلس خالی نکاه داشته شده بود- دریک همه پرسی بود.بحرینی که در 23 مرداد53 رسما استقلالش را ازخاک ایران اعلام نمود.

همان بریتانیا که درشیطنتش همین بس که من با این گوشهای خودم از رسانه اش شنیدم که درماههای منتهی به پیروزی انقلاب ودراوج مبارزه امام ومردم با شاه درجهت مایوس کردن مردم از تبعیت امام که به آنها وعده حکومت اسلامی می داد ورژیم شاه نفسهای آخرش را می کشید دربرنامه شامگاهی اش چنین می گفت: اکنون چنین بنظرمی رسد که حکومت موهومی !! آیت الله خمینی به مویی بند است!

همان بریتانیا که درسالهایی نه چندان دورکه بخشی ازخاک ایران را دراشغال خود داشت درجهت شناسایی مخالفین خود درمناطق اشغالی با پرداخت مبلغ ناچیزی به بعضی اشرارو ساده لوحان ازآنها می خواست دربازارها وخیابانها بگردند وپرچم مرگ برانگلیس بلند کنند تا با این وسیله مخالفینی را که درزیرآن پرچم جمع می شوند با کمترین هزینه شناسایی کند ودرخفا به حسابشان برسد!

همای بریتانیا اکنون با بی بی سی نشان می دهد هنوزبه هردلیل حاضرنیست، دست ازشیطنتها ودشمنیهای خود با ملت ایران بردارد.مع الاسف منتقدین خراج رانمده شده هم این راتریبونی برای عدم انزوا ومحلی برای طرح نظرها ،دغدغه ها وبعضاعقده هایشان دانسته اند و بعضا کارشناسان احتمالا بی مزد ومواجب این رسانه شیطان زده شده ومی شوند.

درانتخابات سال 88 ازمظلومیتهای جریان اصلاح طلب موسوم به جنبش سیزهمین دخالتهای درپوشش حمایت البته از نوع طرفداری خاله خرسه- رسانه مرموز بی بی سی ازآن بود که اتفاقا بیشترین ضربه را هم با ملکوک کردن اعتراضات موجود دراین جنبش بهآنم وارد کرد..بی بی سی با تشکیل اتاق خط دهی وهدایت آشوبهای خیابانی در تهران درخود با پوشش آب وتاب دارشورشهای بعضا مشکوک خیابانی واعتراضات بعضی اصلاح طلبان هیجان زده ازنتیجه انتخابات 88- که لااقل درتهران با شعار رای من کوآن نتیجه را واقعی نمی دانستند.،-سعی درمصادره اهداف این جنبش داشت.اما نتیجه چه شد؟ نتیجه آن شد که دخالت بی بی سی درانعکاس آشوبهای خیابانی تهران بهترین بهانه را برای سالها وشاید مدتهای طولانی به دست اصولگرایان داد تا جناح رقیب اصلاح طلب را انگلیسی وپشتگرم به حمایتهای بی بی سی بدانند .همان که وزارت اطلاعات احمدی نژاد برای جااندازی آن فیلم قلاده های طلا هم ساخت! فیلمی که به رغم مدتها اکران وبازپخش ازرسانه مثلا ملی به باور کسی درنیامد.

*اکنون هم که فصل انتخابات است باز برای بی بی سی همان آش است وهمان کاسه.

اکنون هم بی بی سی درشیطنتی تازه و اشتباهی دیگردرادامه اشتباهات وشیطنت های خود سعی می کند برموجی که کم وبیش درمیان بعضی ازمردم مبنی برعدم رای به آقایان یزدی وجنتی ومصباح واحمد خاتمی وعلم الهدی و..مطرح شده - که بخشی ازجا اندازی این ایده درمیان آنها شاید به خاطر رد صلاحیتهای گسترده چهره های محبوب اصلاح طلب درانتخابات مجلس ونیزعدم احرازصلاحیت یادگارامام درانتخابات اخیرمجلس خبرگان باشد- ایجاد شده سوار شود ودرظاهر باهمراهی اصلاح طلبان موافق بااین شعار ودر واقع به مدد اردوگاه اصولگرایان آمده وبا نام بردن ازاین چند روحانی غیرمحبوب اصولگرا به خود جرات داده به مردمی که با هرسلیقه که باشند هرگزدخالت خارجیهاعلی الخصوص انگلیسیها را درمسایل داخلی کشورشان برنمی تابند بگوید به این روحانیون رای ندهند.

آری بی بی سی امسال هم درزمین اصولگرایان بازی زشتی را راه انداخته است تادر این دوره حساس تبلیغات نامزدها تنور شان گرم گرم باشد.

بی بی سی به کمک اصول گرایان شتافت تا امروزتیترروزنامه وطن امروزاین باشد که با زدن عکس سه روحانی مذکورچنین القا کند که اینها به دلیل همین مخالفت بی بی سی، ضد انگلیسی اند وروزنامه جوان هم بنویسد، تکلیف انتخاباتی انگلیس برای انتخابات ایران! وسایت تسنیم هم درطعنه ای به هاشمی محبوب که نشانه های فراوان از رای بسیاربالای او درتهران است وبعضی اعلام کرده اند تصمیم دارند برای رای به او- که امید است آخرین انتخاب وی در مابقی عمرشریفش نباشد - ازشهرستان به تهران بیایند بنویسد: هاشمی رفسنجانی با نیات قدرت طلبانه درسودای عدم راه یافتن علمای بزرگ وانقلابی به مجلس خبرگان وهمچنین بدنیال تغییرماهیت ومحتوای مجلس خبرگان است! که بی بی سی اکنون میدان داراین بازی جدید شده است و دم روباه از زیرعبای عالیجناب بیرون آمده است!"

بعدهم دراستفاده از این سفره گسترده بی بی سی برای اصولگراها چهره هایی به میدان بیایند واین حمایت را به باد سخره وطعنه بگیرند که بله دیدید که...!

متاسفانه اصلاح طلبها هم درسیاستی اشتباه حتی درتایید موضع رهبری- البته دربخش مخالفت با دخالت انگلیسیها درانتخابات ایران، نه شبهه لزوم رای به این سه نفربه دلیل این مخالفت- مهرسکوت برلب زده اند تا دل مردمی را که بخاطرحمایت اصولگراها از روی کارآوردن دولت ناپاک و پرازخسارت احمدی نژاد و احمدی نژادی هایی که - این روزها گفته می شود 12 وزیرومعاون دولت شوم وی درماجرای فساد نفتی بابک خان زنجانی درگیرپرونده هستند- خون ِخون است در روی آوری به اصلاح طلبها که نظرسنجی ها میزان اقبالشان را به آنها بالای 60 وچند درصد نشان می دهد دچارتردید و دودلی کنند.

اصولگراها دراین لحظات حساس رقابت از این بهتر می توانند از رسانه مرموز انگلیس، پاس گل به رقیبی که طلیعه پیروزی اش ازهم اکنون درسطح میدان رقابت آشکارشده است، دریافت کنند؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری خوزیان نیوز، تاریخ انتشار خبر 4 اسفند 1394، کدمطلب:2999 www.khouzeyannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین