پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری درباره علل حملات و توهین‌های اخیر تندروها و دلواپسان به آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی به دلیل سعه صدر، تحمل و صبرشان حملات و توهین‌ها را پاسخ نمی‌دهد.

شعارسال: هاشم‌زاده هریسی توهین‌های صورت گرفته به هاشمی رفسنجانی را بی‌اعتبار دانست و در این‌باره تاکید کرد: همانطور که گفتم، چنین هجمه‌هایی هیچ نتیجه‌ای در بر ندارد چراکه آیت‌الله هاشمی به توهین‌ها توجه‌ای نشان نمی‌دهد و این‌گونه اظهارات برای وی به امری عادی بدل شده است.

او «سکوت» را بهترین واکنش هاشمی نسبت به سخنان تخریب‌کنندگان دانست و گفت: آیت‌الله هاشمی هیچ پاسخی به توهین‌کنندگان نمی‌دهد زیرا توهین‌ها و حملات هیچ ارزشی برای هاشمی نداشته و ندارد و به همین دلیل تنها واکنش هاشمی «سکوت» است.

هاشم‌زاده هریسی در ادامه افزود: حرمت و احترام افرادی که انقلاب منتسب به آن‌هاست و برای اسلام خدمت کرده‌اند، باید محفوظ بماند. در داخل جامعه اسلامی باید ادب و اخلاق حاکم باشد تا جامعه سالم و پاک بماند. متاسفانه برخی از افراد دائما حرف از ادب و فرهنگ می‌زنند، اما خودشان به دیگران تهمت و توهین‌هایی را نسبت می‌دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: رعایت اخلاق، ادب و توهین نکردن باعث انسجام و وحدت ملی در کشور می‌شود. افرادی که به دیگران تهمت و افترایی را نسبت می‌دهند اتحاد ملی را بر هم می‌زنند چراکه هر شخصی حامی و طرفدارانی دارد.

*مردم از توهین خسته‌ شده‌اند

هاشم‌زاده هریسی با بیان اینکه مردم تهران به آیت‌الله هاشمی رای حداکثری دادند و تهمت به وی، توهین به طرفداران رفسنجانی خواهد بود، اظهار کرد: می‌توان گفت مشارکت تهرانی‌ها در انتخابات مجلس پنجم خبرگان رهبری بی‌سابقه بوده است. هاشمی توانست رای اعتماد مردم تهران را به خود جلب کند و جایگاه نخست انتخابات را به دست بیاورد. بنابراین طرفداران و افرادی که به وی رای داده‌اند از شنیدن توهین به هاشمی ناراحت می‌شوند.

او تاکید کرد: مردم از حمله و توهین خسته شده‌اند و به چنین اقداماتی علاقه نشان نمی‌دهند. ولی برخی از افراد هنوز متوجه این مسئله نشده و همان راه اشتباه و غلط را ادامه می‌دهند. در حالی‌که نتیجه رویکرد و اقدامات خودشان را در انتخابات هفتم اسفند مشاهده کردند. به هر ترتیب این اشخاص با دست خود ریشه خودشان را قطع می‌کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین ، تاریخ انتشار خبر 26 فروردین 1395، کدمطلب: 526964 ،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین