پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو با اشاره به رشد قارچ‌گونه‌ شرکت‌های متخلف در زمینه امدادرسانی به خودروها، گفت: هیچ اجباری برای دریافت کارت امداد خودرو وجود ندارد و بحث‌های مطرح شده مبنی بر جریمه خودروهای فاقد این کارتها صحت ندارد.

شعارسال: عباسعلی قیاسی در یک نشست خبری اظهار داشت: برخی شرکت‌های امدادرسان در ابتدا اعلام می‌کنند که خدمات رایگان به مشتریان ارائه می‌کنند، اما با یک محاسبه مشخص می‌شود که ماهانه ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان بر روی قبض تلفن افرادی که با این شرکت‌ها تماس می‌گیرند، اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: هیچ اجباری برای دریافت کارت امداد از شرکت‌های امدادرسان وجود ندارد و بحث‌هایی که برخی از این شرکت‌ها مبنی بر جریمه شدن رانندگان در صورت عدم دریافت کارت امداد مطرح می‌کنند، صحت ندارد.

قیاسی با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد خودروهای تولید داخل یا وارداتی تحت پوشش ۴ شرکت اصلی امدادی عضو انجمن خدمات پس از فروش قرار دارند، گفت: ایران‌ خودرو و سایپا دارای ۳۲۰۰ خودروی امدادی هستند که به مشتریان خدمات ارائه می‌کنند و علاوه بر این دو شرکت، کانون جهانگردی و شرکت امدادخودروی رفاه ایران نیز جزء شرکت‌های عضو انجمن هستند که خدمات و قطعات ارائه‌ شده از سوی آنها نیز دارای گارانتی است.

وی با اشاره به لزوم آموزش امدادگران برای امدادرسانی به خودروها گفت: شرکت‌های متفرقه امدادرسان این آموزش‌ها را نمی‌بینند و ممکن است آسیب‌هایی را به خودرو وارد کنند، ضمن اینکه نمی‌توان به تمام خودروها فقط با یک ناوگان خدمات ارائه کرد، زیرا ممکن است حمل خودرو طوری صورت گیرد که به سپر و یا بخش‌های دیگر خودرو آسیب وارد شود.

دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو با اشاره به وجود شورای حل اختلاف بین خودروسازان و خریداران خودرو برای رسیدگی به شکایات مربوط به امدادرسانی، اظهار داشت: در راستای بررسی این شکایات، سال گذشته ۲۵۰ دستگاه خودروی جایگزین به شاکیان تحویل داده شد.

پناهی عضو هیئت مدیره انجمن خدمات پس از فروش خودرو نیز در این نشست خبری با بیان اینکه اجرت تعویض قطعات و حمل خودرو توسط شرکت‌های متفرقه حداقل ۱۰ برابر نرخ واقعی است، گفت: مشکل ۶۵ درصد مراجعه‌کنندگان به شرکت‌های امداد خودرو در محل حل می‌شود و حدود ۳۵ درصد مراجعین نیاز به حمل خودرو پیدا می‌کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: 26اسفند1396 ، کدخبر: 599669: www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین