پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۳۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
بیمه مرکزی در اطلاعیه ای از هموطنان خواست مراقب افراد و شرکت هایی باشند که از عنوان بیمه مرکزی برای فروش محصولات اجباری مانند کارت امداد خودرو، کارت سلامت، کارت دندانپزشکی و .. سوء استفاده می کنند.

شعار سال: بیمه مرکزی اعلام کرد: "در سال‌های اخیر اشخاصی سودجو و فاقد هویت با دسترسی به بانک اطلاعات و مشخصات بیمه گذاران، با تماس تلفنی با هموطنان و اعلام مشخصات بیمه نامه وسیله نقلیه یا مشخصات فردی افراد و معرفی خود به عنوان نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بعضاً با تهدید هموطنان به ابطال بیمه نامه شخص ثالث و یا شمول جریمه، اقدام به فروش اجباری محصولاتی مانند کارت امدادخودرو، کارت سلامت، کارت دندانپزشکی، کارت هوشمند بیمه تکمیلی و ... می‌کنند.

این عده به دلیل اینکه این کالا‌ها و خدمات اغلب فاقد اصالت و کیفیت هستند، موجب اعتراض شهروندان می‌شوند.

برغم اطلاع رسانی‌های متعدد روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدتی است تماس‌های هموطنان برای استعلام اصالت این محصولات و ارتباط آن با بیمه مرکزی و یا اعلام اعتراض نسبت به افشای اطلاعات بیمه نامه و مشخصات فردی ایشان افزایش یافته است.

بیمه مرکزی به هموطنان گرامی توصیه کرده است در خرید این محصولات دقت کنند و در صورت تماس از سوی این افراد، اطلاعات آن‌ها را برای پیگیری قانونی در اختیار بیمه مرکزی قرار دهند."

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 مرداد 96، کدمطلب: 1478308:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین