پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۰۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
ایلام مدیرکل بیمه ایران استان ایلام گفت: شعب مختلف این شرکت در استان سال گذشته ۲۹ درصد در مقایسه با سال ۹۴ افزایش پرداختی خسارت داشته اند.

شعار سال: عیسی میرزایی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با وجود کمبود نیرو در شعب تاش دامنه داری برای رسیدگی به پرونده های مشتریان این شرکت در استان صورت گرفت.

وی افزود: ۶۳۸ هزار فقره سال گذشته در حوزه های مختلف در شعب بیمه ایران در استان تشکیل شد که در نتیجه رسیدگی های صورت گرفته با پرداخت ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت موافقت و پرداخت آن صورت گرفته است.

مدیرکل بیمه ایران استان ایلام اضافه کرد: ۵۰ درصد این مبلغ در بخش درمان بوده است و بقیه در بخش هایی همچون تصادف های رانندگی، مسئولیت، مهندسی و طرح های عمرانی است.

میرزایی تاکید کرد: ۶۸ شعبه نمایندگی فروش و دو شعبه مجهز در استان ایجاد شده است.

وی افزود: در سال ۹۵ هیچ رای صادره‌ای در دادگاه نیست که پرداخت نشده باشد.

وی یادآور شد: پارسال ۱۰۷ هزار و ۵۹۴ فقره بیمه نامه در استان ایلام صادر شد که ۲۷ درصد در مقایسه با سال ماقبل رشد داشته است، همچنین در زمینه مبلغ پرداختی خسارت ۲۹ درصد و تعداد پرونده های تشکیل شده نیز ۱۹ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد مبلغ خسارت پرداخت شده در حوزه درمان بوده و مابقی در حوزه هایی همچون تصادفات، مهندسی، مسئولیت و طرح های عمرانی بوده است، ضمن اینکه تمامی آرای صادره از سوی محاکم قضایی مبنی بر پرداخت خسارت طی سال ۹۵ اجرایی شده اند.

مدیرکل بیمه ایران استان ایلام با اشاره به راه اندازی سیستم درمان الکترونیک (سدا) در استان که ایلام جزو استان های پیشتاز کشور است، گفت: ارائه خدمت در این قالب به شکل کد ملی است سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده ها به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

میرزایی ادامه داد: هم اکنون زمان پرداخت خسارت به پرونده های تشکیل شده کمتر از ۱۰ روز است ولی این میزان قبلا دو ماه طول می کشید.

مدیرکل بیمه ایران استان ایلام با اشاره به اینکه ۸۰ درصد موتورسیکلت‌ها در استان بیمه نیستند، گفت: تا پایان شهریور موتورسیلکت ‌ها و ادوات کشاورزی که به دلیل همراه نداشتن بیمه‌نامه جریمه شده‌اند، بخشوده می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 16 مرداد 96، کدمطلب: 4052505:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین