پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش لرستان گفت: در آزمون استخدامی سال آینده 272 نفر در آموزش و پرورش لرستان جذب می شود.

شعار سال: علی عبدی پور روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سهمیه استان لرستان در آزمون استخدامی سال آینده 272 نفر در 30 رشته شغلی خواهد بود.

وی سهم مردان را در این آزمون 155 نفر اعلام و اظهار کرد: سهمیه بانوان نیز در این آزمون 117 نفر خواهد بود.

عبدی پور تاکید کرد: در آزمون استخدامی سال آینده به بومی گزینی توجه شده و از داوطلبان بومی مناطق و شهرستان ها استفاده خواهد شد.

وی افزود: بیشترین رشته شغلی مورد نیاز آموزگار ابتدایی با فراوانی 118 نفر، نیروهای فنی و مهارتی 72 نفر و 82 نفر در سایر رشته ها است.

وی گفت: بیشترین پذیرش مربوط به مناطق و شهرستان هایی است که از نظر منابع انسانی با کمبود شدید معلم مواجه هستند.

عبدی پور افزود: در استخدام جدید محل خدمت پذیرفته شدگان از ابتدا مشخص است و داوطلبان با اذعان به این مطلب و بومی بودن در آن منطقه و شهرستان بدون قابلیت نقل و انتقال پذیرفته می شوند.

وی درخصوص زمان دقیق ثبت نام، شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون اظهار کرد: تاریخ ثبت نام و زمان دقیق برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود.

وی به ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری اشاره کرد و افزود: سهمیه های قانونی در این استخدام در نظر گرفته شده است.

عبدی پور گفت: جذب نیرو برای مدارس عشایری به عنوان یک بوم از تمام مناطق و شهرستان های دارای مدارس عشایری انجام خواهد شد و دانش آموختگان رشته های مرتبط دانشگاهی با مدرک لیسانس و بالاتر می توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: سهمیه این آزمون جدای از پذیرش دانشجو معلمانی است که از طریق کنکور سراسری و داشتن مدرک دیپلم جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 26 اسفند 96، کد مطلب: 82865032، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
در پذیرش این افراد باید علاوه بر تخصص و مذهب و اعتقاد به شخصیت طرف هم دقت کنیم چون معلم قسمتی از شخصیت خودش رو به دانش اموزان یاد میده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین