پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۹۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۹
منطقه سقبا پس از کفربطنا، جسرین، مسرابا و حموریه به کنترل ارتش سوریه درآمده و اکنون بیش از ۸۰ درصد از غوطه شرقی آزاد شده است.

شعارسال: به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه؛ بيش از هشتاد درصد از منطقه غوطه شرقي واقع در استان ريف دمشق سوريه با آزادسازي منطقه سقبا از چنگال تروريست ها آزاد شد و نيروهاي ارتش سوريه پرچم اين کشور را بر فراز يکي از ساختمان هاي سقبا به اهتزاز در آورده اند.

يگانهاي ارتش سوريه در چندين محور در غوطه شرقي در حال پيشروي هستند و صفوف تروريست هاي جبهه النصره نيز به صورت مداوم در حال ازهمپاشي است.




خبرنگار الاخباريه مستقر در منطقه سقبا که امروز به کنترل ارتش سوريه در آمد گفت سقبا پس از کفربطنا ، جسرين ، مسرابا و حموريه به کنترل ارتش سوريه در آمده و اکنون بيش از 80 درصد از غوطه شرقي در کنترل ارتش سوريه است.وي افزود گروه هاي تروريستي از سقبا به پايگاههاي ديگر خود در عربين و زملکا و جوبر گريخته اند.نيروهاي ارتش سوريه پرچم سوريه را بر فراز يکي از ساختمانها در سقبا به اهتزاز در آوردند.
يکي از نيروهاي ارتش سوريه گفت: «بيش از هشتاد هزار شهروند از غوطه شرقي که در چنگال تروريست ها گرفتار بودند به خارج از اين منطقه انتقال داده شده اند

خبرگزاري رسمي سوريه اعلام کرد بشار اسد رئيس جمهور اين کشور از مواضع ارتش در بخش هاي آزاد شده منطقه غوطه شرقي دمشق بازديد کرد.


بازديد بشار اسد از مواضع ارتش سوريه در غوطه شرقي


ادامه عمليات ارتش سوريه در منطقه غوطه شرقي:




در خبری دیگر؛مرکز روسي نظارت بر آتش بس در سوريه با انتشار بيانيه اي اعلام کرد بيش از بيست هزار نفر از صبح امروز تاکنون از طريق شهرک حموريه منطقه غوطه شرقي سوريه را ترک کرده اند.
اين مرکز اعلام کرد از زمان ايجاد کريدورهاي بشردوستانه در منطقه، بيش از شصت وهشت هزار تن از غوطه شرقي خارج شده اند.

همچنين ارتش سوريه به افراد مسلح تروريست در حرستا واقع در غوطه شرقي تا ساعت سه بعد از ظهر امروز به وقت دمشق مهلت داده است که از حرستا عقب نشيني کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 27 اسفند 1396، کدخبر: 2074121، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
بشار اسد واقعا خوش شانس است که ارتش به این وفاداری دارد ؛ همچنین مردمی که از ابتدای این بحران پشتیبان دولت قانونی سوریه بوده اند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
انقدر ما امکانات براشون فراهم کردیم و مستشار فرستادیم باید کل دنیا رو فتح می کردن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
این منطقه شاید پایانی باشه بر چندسال جنگ داخلی در سوریه ؛ به زودی هم امیدواریم آزاد سازی اون رو چشن بگیریم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین