پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۹۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
وزیر بهداشت به مناسبت روز ملی مددکاری اجتماعی پیامی منتشر کرده و توسعه مددکاری اجتماعی را موجب کاهش مشکلات اجتماعی دانست.

شعار سال: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز ملی مددکاری اجتماعی پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

خجسته زادروز امام علی (ع)، اسوه جوانمردی و عدالت، در کشور ما، روز مددکار اجتماعی نام گرفته که ثبت آن در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، مطالبه دیرین مددکاران اجتماعی از شورای فرهنگ عمومی است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای اجرای طرح تحول و اتخاذ رویکرد اجتماعی شدن سلامت، باور دارد که با توسعه مددکاری اجتماعی حرفه‌ای و نوین می‌تواند بار هزینه‌ای مشکلات اجتماعی در کشور را کاهش دهد و با افزایش انسجام اجتماعی، به ویژه در سطوح محلی، زمینه‌ساز بهبود شاخص‌های اجتماعی و فراگیری عدالت اجتماعی در کشور شود.

با تبریک سال جدید و این روز فرخنده به تمامی مددکاران اجتماعی کشور به ویژه همکاران سخت‌کوش و پرتلاش نظام سلامت، سربلندی و موفقیت تک تک عزیزان را از درگاه پروردگار توانا در همه مراحل زندگی خواستارم.

سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آمورش پزشکی

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 10 فروردین 97، کدمطلب:607504، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
واقعا نیاز امروز جامعه ما همینه به شرط اینکه بر طبق علوم اسلام صورت بگیره
ا.ف75
ناشناس
Norway
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
علوم اسلامی وقتی در جامعه ای گم میشه و به فراموشی سپرده میشه نباید هم انتظار بیشتری داشت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین