پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۱۹۵۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
عضو هیات نمایندگان دوره هشتم اتاق ایران گفت: سال نو می‌تواند تیتر و نام نیکو برگرفته از اهداف و برنامه‌هایی داشته باشد که بیش از همه قرار است بر روی آن متمرکز شویم.
شعارسال: امیر حسین کاوه عضو اتاق بازرگانی و معاون هولدینگ صنعتی سدید در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با شعار سال اظهار داشت: اگر بخواهیم تیتر و یا عنوان یا رهنمودی برای توجه بیشتر به سال نو و جدید داشته باشیم ، می‌بینیم نام گذاری واقعی و عملیاتی برای سال‌های تازه بهترین نوآوری بوده است.

کاوه گفت: سال می‌تواند نام سگ یا خروس و یا میمون بر خود داشته باشد و بی‌هدف بگذرد و با عکس حیوانات و بیان خصوصیات رفتاری آنها ، ما را سرگرم خود کند، اما سال نو می‌تواند تیتر و نام نیکو برگرفته از اهداف و برنامه‌هایی داشته باشد که بیش از همه قرار است بر روی آن متمرکز شویم.

وی اظهار کرد:  امسال بنا  به ضرورت‌های اقتصادی کشور سال "حمایت از کالای ایرانی” نام گذاری شد به همین منظور در ابتدا می‌بایست بر اساس شعار سال  مردم سعی کنند بیش‌ از گذشته از کالای داخلی استفاده کنند.

معاون هولدینگ گروه صنعتی سدید در ادامه بیان داشت: می‌بایست در سال ۹۷ کالای خارجی مشابه داخل که به قدر کافی در بازار وجود دارد را خریداری نکینم، همچنین تولید کننده ایرانی کالای خود را با قیمت رقابتی، منصفانه و کیفی تولید می‌کند و دلگرم است که سال جاری توجه بیشتری به او می۲شود.

کاوه با بیان اینکه در سال جاری توقع بیشتری از دولت مبنی بر حمایت از تولید کننده و کالای ایرانی وجود دارد گفت: مجلس باید در بررسی قوانین و حذف موانع در ارتقا تولید کوشا‌تر بوده و برای تولید کنندگان تسهیلاتی را تصویب کند.

وی انجمن‌های بخش خصوص را در ادامه خطاب قرار داد و افزود:انجمن های بخش خصوصی و تشکل های کارخانجات تولیدی امسال باید بیشتر خواسته‌های خود را مطالبه گری کنند همچنین اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون با هم هماهنگ تر در مسیر حمایت از کالای ایرانی پیشنهاد اجرایی به دولت بدهند .

معاون هولدینگ گروه صنعتی سدید تصریح کرد: اگر همین این موارد  را به اقدام و عمل نزدیک کنیم ؛ شاید قدمی در مسیر تحقق شدن شعار سال برداشته باشیم.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 14فروردین 1397، کدخبر: 1336986،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
مردم مهم ترین عامل برای تحقق این شعار هستند ؛ باید فرهنگ سازی را از میان اقشار مختلف جامعه شروع کرد و فرهنگ خرید کالای ایرانی را در میان آن ها جا انداخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
فقط همه بلدن شعار بدن،به خودشون که برسه بین پراید و پورشه ببینین کدوم رو انتخاب می کنن برای حمایت از تولید ملی
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین