پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
امام جمعه صحنه با بیان اینکه غبار بیکاری بر چهره تمام استان نمایان است بر لزوم حمایت از کالای ایرانی به عنوان راهکار موثر در رفع این معضل تاکید کرد.

شعار سال: حجت الاسلام جواد الیاسی امروز جمعه در جلسه کمیته اشتغال شهرستان صحنه که با حضور استاندار کرمانشاه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: دغدغه رهبر انقلاب اسلامی ما بحث اقتصادی، بیکاری و معیشت مردم است و ایشان امسال را به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم باید به حمایت از کالای داخلی توجه جدی داشته باشند، تشریح کرد : متاسفانه غبار بیکاری بر چهره تمام استان نمایان است و استفاده و حمایت از کالای ایرانی می تواند در کاهش بیکاری بسیار موثر باشد.

حجت الاسلام الیاسی خاطرنشان کرد: همه مسئولین اگر بخواهند مشکلات اقتصادی و بیکاری را برطرف کنند باید یک عمل عظیم انجام دهند و گرنه هیچ مشکلی برطرف نخواهد شد.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: بانک های عامل باید یک سیاست کلی و جامع برنامه ریزی کنند و سود تسهیلات خود را برای اشتغال کاهش دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 17 فروردین 97، کد طلب: 4264071: www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین