پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
استاندار ایلام گفت: با توجه به اهمیت زیست‌محیطی در استان ایلام اولویت کاری در طرح‌های عمرانی توجه به مسائل زیست‌محیطی است.

شعارسال: استاندار ایلام گفت: با توجه به اهمیت زیست‌محیطی در استان ایلام اولویت کاری در طرح‌های عمرانی توجه به مسائل زیست‌محیطی است.

قاسم سلیمانی دشتکی در شامگاه شنبه در جمع دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد استان ایلام اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیست‌محیطی در استان ایلام اولویت کاری در طرح‌های عمرانی توجه به مسائل زیست‌محیطی است.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید اعتبارات خوبی برای مبارزه با ریز گردها و ایجاد جنگل در مناطق بیابانی مهران و دهلران جذب‌شده است.

وی، بابیان اینکه اعتبارات خوبی برای ریزگردها و ایجاد جنگل در مناطق مهران و دهلران جذب‌شده است، تأکید کرد: هر پروژه‌ای که در استان اجرا شود باید بحث زیست‌محیطی آن موردتوجه قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی، با توصیه به رعایت الگوهای مصرف آب در استان در سال جاری اظهار کرد: در بحث بارندگی 13 درصد نسبت به سال قبل کاهش داریم و باید در خصوص مصارف آب دقت لازم را داشته باشیم.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: باید به‌گونه‌ای عمل شود که تا جایی که قانون اجازه دهد فعالیت‌های زیست‌محیطی را به سمن‌های تخصصی واگذار کنیم.

سلیمانی بیان داشت: راه‌حل رفع مشکلات، خصوصاً در مورد مسائل زیست‌محیطی خود مردم هستند و تلاش و کوشش آن‌ها است که می‌تواند به رفع مشکلات زیست‌محیطی کمک کند.

وی بیان داشت: تشکل زیست‌محیطی باید فارغ از دغدغه‌های سیاسی و اجتماعی و قومی و پرهیز از هرگونه غوغا سالاری به اصل حفاظت از محیط‌زیست بپردازند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1397، کدخبر: 1694945، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین