پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
استاندار ایلام گفت: امروز خدمات گوناگونی توسط کمیته امداد به نیازمندان جامعه ارائه می شود که شایسته تقدیر است.

شعارسال: استاندار ایلام گفت: امروز خدمات گوناگونی توسط کمیته امداد به نیازمندان جامعه ارائه می شود که شایسته تقدیر است.

قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل و شماری از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام اظهار کرد: نوع خدماتی که این نهاد انقلابی به افراد نیازمند جامعه ارائه می کند در حدود نزدیک به ۴ دهه از تشکیل آن متنوع تر شده و صرفا به کمک های نقدی محدود نمی شود.

وی تاکید کرد: این نهاد که با عنایت ویژه امام راحل (ره) شکل گرفت و مقام معظم رهبری نیز همواره بر تقویت آن تاکید داشته اند تواسنته در طول سالیان گذشته سطح خدمات خود را گسترش دهد و علاوه بر کمک های نقدی و مستمری در حوزه بهداشت ، مسکن ، آموزش و تحصیل و حتی فعالیت های اشتغالزایی نیز ورود کرده و موفق بوده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: نگاه مسئولان این نهاد تنها رفع نیازهای روزمره آنان نیست و تلاش شده با آینده نگری آنها را توانمند کرده تا بتوانند نیازهای خود را مرتفع کنند.

سلیمانی گفت: این رویکرد باعث شده در نتیجه سیاست های اعمال شده بخش از افراد تحت پوشش با کمک های این کمیته توانمند شده و از چرخه حمایتی خارج شوند و امروزه شاهدیم افراد موفقی در جامعه حضور دارند که روزی تحت پوشش این نهاد بوده اند ولی امروز به عنوان کارآفرین در جامعه فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: باید به سمتی پیش برویم که بتوان اکثریت افراد را توانمند کرد و تنها کسانیکه توانایی کار و فعالیت ندارند در این چرخه باقی بمانند.

حدود ۶۰ هزار نفر از جمعیت استان ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 4243981، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
من هم در میون خبر ها اخیرا این حس بهم دست داده که کمیته امداد داره درست و رو به بهبود عمل مبکنه...امیذوارم به اینده ای روشن تر
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
واقعا هرجور دارم حساب میکنم در چند وقت اخیر کمیته امداد در رسیدگی به امور مددجویان داره خیلی خوب عمل میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین