پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۶۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
معاون وزير راه و شهرسازي: همه ­اراضي دولتي در طرح کاداستر سازمان ثبت اسناد­ براي جلوگيري از تخلف و زمين خواري امسال در دستور کار سازمان قرار دارد.

شعارسال: حميدرضا عظيميان اظهار داشت: طرح سامانه جامع املاک يکي از کارهاي بزرگي است که در سازمان با قدرت و شدت در دست انجام است، شمارش پرونده ها و سند تک برگي يکي ديگر از اقداماتي است که­ امسال ­در دستور کار داريم.

وي افزود: اجراي کامل دستورالعمل سند دار کردن املاک تصرفي يکي از اصلي ترين برنامه هاي سازمان براي سال جديد است،­ خريد­زمين براي مناطقي که زمين نداريم و در خواست مسکن وجود دارد، همچنين ابتياع زمين براي کاربري هاي گردشگري و اتمام حداکثري مسکن مهر باقي مانده که نزديک به 90هزار واحد است و يک سوم آن برعهده سازمان ملي زمين و مسکن است از جمله دستورکاري امسال­ سازمان ملي زمين و مسکن است.

عظيميان از ديگر اقدامات سازمان را در سال جاري تکميل و همچنين آغاز يکسري از­ طرح هاي آماده سازي و پروژه هاي مشارکتي عنوان کرد

معاون وزير راه و شهرسازي در­مورد آخرين وضعيت پيشرفت سامانه جامع اراضي و مستغلات نيز توضيحاتي را ارايه کرد و افزود: در حال حاضر سازمان از سامانه جامع اراضي و مستغلات بهره برداري مي کند؛­­بدين معنا همه­ اتفاقاتي که در مورد­­ زمين هاي واقع در محدوده و حريم شهرهاي بالاي 25هزار نفر مي افتد اطلاعاتش بر روي سيستم قرار دارد و کاربراني از سازمان که مجاز به استفاده از آن هستند براي انجام وظايف خود از آن اطلاعات بهره مند مي شوند.

عظيميان­ گفت: سامانه جامع املاک و مستغلات تعدادي زيرسامانه دارد که در حال ارايه خدمات هستند و برخي از آنها همچون هيئت­ نمايندگي 100 درصد به نتيجه رسيده است و برخي نيز در مرحله انجام و تکميل قرار دارند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 18فروردین1397، کدخبر: 20180407151601965: www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
تا کی قراره تو ایران یه سری قوانین باشه که بتونن به راحتی با استفاده از اون ها زمین خواری کنن؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
امیدواری که روزی همه مردم با هم برابر باشن و کسی بیشتر از دیگری نتونه قانون رو دور بزنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین