پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از رشد ۴۴ درصدی میزان تخلیه و بارگیری در این بندر در سال ۹۶ خبر داد.

شعارسال: مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از رشد ۴۴ درصدی میزان تخلیه و بارگیری در این بندر در سال ۹۶ خبر داد.

سیاوش رضوانی در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب این رتبه با ارزیابی‌های انجام شده، اظهار داشت: بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با سهم 66 درصدی در صادرات محصولات مختلف، رتبه نخست صادرات بنادر شمال کشور را از آن خود کرد.

وی افزود: توجه به صادرات چند بعدی و ایجاد تنوع در محصولات صادراتی از جمله دلایل کسب این موفقیت در کنار تلاش بی شائبه همکاران در بخش‌های مختلف بوده است.

رضوانی عمده محصولات صادراتی را کشاورزی، نمک صنعتی، اکسید آلومینیوم، بنتونیت، گاز بوتان عنوان و از افزایش میزان تخلیه و بارگیری در بندر امیرآباد خبر داد و یادآور شد: این بندر با سه میلیون و 200 هزارتن تخلیه و بارگیری در سال 96 نسبت به سال قبل 44 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به‌عنوان بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر و بندر نسل سوم کشور، افق جدیدی را در شکوفایی اقتصادی شمال کشور گشوده و می‌تواند در توسعه اقتصادی منطقه نقش آفرین باشد.

رضوانی گفت: بندرامیرآباد را می‌توان یکی از موفق ترین بنادر در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست که با دارا بودن اراضی وسیع پشتیبانی به همراه امکانات زیر بنایی و صرفه اقتصادی ناشی از مزایای قانونی مناطق ویژه اقتصادی و معافیت مالیاتی برارزش افزوده بستر مناسب و امنی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی باشد.

مدیر بندرامیرآباد از کسب رتبه اول صادرات بنادر شمال کشور توسط بندرامیرآباد در سال 96 خبر داد و گفت: این رتبه با افزایش تنوع صادرات در بندرامیرآباد صورت گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 1695676، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
این خودش یه خبر خوشه برای مسئولین که باید به گوش و به هوش باشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین