پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۱۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: هنوز مدارس سمپاد در دوره اول متوسطه حذف نشده است و منتظر ابلاغ مصوبه هستیم.

شعارسال: رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: هنوز مدارس سمپاد در دوره اول متوسطه حذف نشده است و منتظر ابلاغ مصوبه هستیم.

فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در خصوص «وضعیت فعالیت مدارس سمپاد و گسترش آن در دوره دوم متوسطه»، اظهار داشت: هنوز مدارس سمپاد در دوره اول متوسطه حذف نشده و منتظر ابلاغ مصوبه هستیم.

وی در خصوص اینکه «آیا امکان تجدید نظر در حذف مدارس تیزهوشان از دوره اول متوسطه وجود دارد»، گفت: بنده از اول هم گفته بودم با حذف آزمون مدارس تیزهوشان موافق هستم اما با حذف مدارس تیزهوشان موافق نیستم.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اضافه کرد: نظرم این است که باید شیوه‌های جایگزین قرار دهیم و مدارس سمپاد را حفظ کنیم.

مهاجرانی درباره اینکه «آیا طرح جدیدی در این خصوص تهیه کرده‌اید؟»، گفت: طرح داریم اما زمان نداریم. اگر بنا باشد امسال این مدارس حذف نشود، برای آن طرح داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا صحبتی با وزیر آموزش و پرورش انجام شده تا به یک نقطه مشترکی در این خصوص برسید و تکلیف مردم با توجه به هزینه‌های زیادی که برای حضور فرزندانشان در مدارس سمپاد صرف کرده‌اند، مشخص شود؟»، خاطرنشان کرد: ما هم قبول داریم؛ البته باید وزیر آموزش و پرورش و شورای عالی آموزش و پرورش پاسخ دهند؛ چراکه این تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397، کدخبر: 13970119000746، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
متاسفانه اموزش و پرورش به صورت عجولانه حرکتی انجام داد که هنوز جامعه اموزش درگیر اون هستش
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین