پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۴۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵
تعدادی از دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان تهران در اعتراض انحلال برخی از مدارس متوسطه دوم سمپاد امروز در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند.

شعار سال: تعدادی از دانش‌آموزان سمپادی در اعتراض به انحلال برخی از مدارس متوسطه دوم سمپاد در سال جاری در مقابل ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش که مجاور ساختمان اصلی این وزارتخانه است تجمع کردند.

یکی از دانش‌آموزان سمپادی به خبرنگار ما گفت: ما دانش‌آموز فرزانگان هشت منطقه 17 هستیم که اعلام کردند مدرسه ما از سال آینده منحل می‌شود و باید در مدارس دیگر پخش شویم.

وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم به مدارس دیگر برویم چرا که برخی از مدارس با فاصله طولانی از منزل قرار دارند و اینکه آموزش و پرورش به دنبال کاهش مدارس سپماد است.

دانش‌آموز دیگری نیز گفت: با اجرای مصوبه حذف آزمون که هنوز به امضای رئیس‌جمهور نرسیده است آموزش و پرورش تخلف کرده است و از سوی دیگر می‌خواهد تمام مدارس سمپاد را منحل کرده و تنها چند مدرسه باقی بماند.

 اواسط بهمن ماه سال گذشته وزارت آموزش و پرورش مصوبه‌ای به نام حذف آزمون داشت که اجرای آن منوط به امضای رئیس جمهور است اما قرار است در سال تحصیلی جاری آزمون متوسطه اول سمپاد برگزار نشود؛ در این خصوص شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز ورود کرده است و در حال بررسی این موضوع است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 4 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 13970204000141، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
1
سمپاد به جای برداشتن باید اصلاح بشه و کم شهریه بشه و کیفیت اموزشیش بالا بره تا بتونه عدالت اموزشی ایجاد کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین