پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۹۲۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
نماینده مردم همدان در مجلس گفت:اینکه آزمون سمپاد را بردارند و چگونه نخبگان را انتخاب کنند، بحث مهمی است و نباید این امر سلیقه ای باشد و البته متاسفانه در این رابطه مافیا فعال هستند.
شعارسال: حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگوبا خبرنگار نافع،گفت:درخصوص طرح ادغام و یا حذف مدارس تیزهوشان گفت:ماهم موافق طرح آزمون تیزهوشان هستیم اما اینکه نخبگان چگونه انتخاب می شوند، حرف مهمی است و باید باحساب و کتاب و عدالت باشد.

وی اظهار کرد:در این زمینه اگر منظور وزیر آموزش و پرورش این است که آزمون نباشد و یا نوع آزمون بد است، ماهم موافقیم چراکه پشت آزمون مافیا وجود دارد و مافیا نیز از داخل آموزش و پرورش هستند.

وی ادامه داد: البته نباید این به معنای حذف تیزهوشان و یا سمپاد از مرحله اول یا متوسطه اول باشد که دوستانی پیگیری می کردند متوسطه اول را به بهانه آزمون حذف کنند که دراین زمینه ما پیگیری هایی داشتیم و سپس شورای انقلاب ورود پیدا کرد و در سخنان اخیر رهبر انقلاب در دانشگاه فرهنگیان به وجود مدارس تیزهوشان تاکید شد.حال که تاکید رهبری براین مهم است، ماهم آن را قبول داریم و بحث آزمون نباشد.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: اما اینکه آزمون را بردارند و چگونه نخبگان را انتخاب کنند، بحث مهمی است و نباید این امر سلیقه ای باشد.

حاجی بابایی در کشور ممکن است بیش از یک میلیون دانش آموز کلاس ششم ابتدایی که اعلام آمادگی می کنند وارد مرحله متوسطه اول تیزهوشان شوند، به فرص 250 هزار نفر حضور پیدا کنند و این باید به شکلی باشد که عدالت رعایت شود و با حساب و کتاب وارد این مدارس شوند که برای این امر راهکارهایی وجود دارد که نباید ازاین راهکارها حرف بیرون آید؛ بنابراین کار آموزش و پرورش در این زمینه سنگین است و باید با دقت انجام شود.

حاجی بابایی در پایان سخنانش در خصوص تعیین تکلیف اجرای این طرح گفت: اعلام کرده اند که طی روزهای پیش رواین هفته این امر اعلام می شود و باید خانواده و دانش آموزان از سرگردانی در آیند و امروز حدود 200 هزار دانش آموز بلا تکلیفند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ، تاریخ انتشار: 30ارديبهشت 1397 ، کدخبر:  1364466، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
تمامی ازمونهای تستی مدارس دچار مافیا های بزرگی شده
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
واقعا من هم حس میکنم که این مافیا نمیذاره که مسیر اموزشی کشور سمت و سوی درستی به خودش بگیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین