پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۳۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
استاندار البرز گفت: برای گسترش و تقویت روابط بخش خصوصی البرز با ایالت های مختلف لهستان به منظور افزایش تبادلات تجاری، اهتمام ویژه ای وجود دارد

شعار سالمحمدعلی نجفی صبح امروز در دیدار با سفیر لهستان در ایران ضمن قدردانی از پیگیری علاقه‌مندانه وی برای گسترش روابط بین دو کشور، افزود: رصد فعالیت‌های صورت گرفته در کشور و توجه ویژه به البرز از سوی لهستان به عنوان یک استان پویا و جوان، جای خرسندی دارد.

وی ادامه داد: البرز دارای شرایط و ویژگی‌های بسیار خاصی است و از سوی دیگر استقرار صنایع، موسسات و سازمان‌های ملی در این استان زمینه ساز اقدامات بزرگی بوده که اکنون با شناخت کافی به جد درصدد بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها هستیم.

نجفی با اشاره به اینکه ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب به دلیل استقلال طلبی و برافراشتن پرچم مبارزه با ظلم در دنیا با تلاطم های بسیاری مواجه بوده گفت: بر این اساس در مقاطع مختلف با موانع و سنگ اندازی هایی مواجه بودیم ولی به خواست خدا سربلند و پیروز از تنگناهای تحمیلی خارج شدیم.

وی افزود: با اهتمام ویژه ای درصدد گسترش تقویت ارتباطات بخش خصوصی استان البرز با لهستان هستیم.

یاروسلاو مارچین دومانسکی سفیر لهستان در ایران نیز در این دیدار با بیان اینکه استاندار البرز در مقایسه با سایر استانداران از پویایی و جدیت ویژه ای برای پیشبرد امور برخوردار است گفت: این انگیزه مضاعف، لهستان را در گسترش روابط با البرز بیش از پیش ترغیب می کند.

وی ادامه داد: علاقه‌مند به حضور هیاتی به سرپرستی استاندار البرز در لهستان هستیم و برای این امر همکاری های لازم از سوی سفارت صورت خواهد گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 22 فروردین 97، کدمطلب:611152، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
ای کاش روزی بیاد که این روابط در سطح خیلی بالاتری صورت بگیره و تعامل ها دوباره برگرده
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
بیاید و با کشور های جهان سوم ارتباط بگیرید تا بتونیم صادرات رو افزایش بدیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین