پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
استاندار البرز در مراسم افتتاح باغ لاله‌های گچسر با تأکید بر اینکه اشتغال مهم‌ترین هدف دولت است، بر لزوم توسعه گردشگری در استان تأکید کرد.

شعارسال: استاندار البرز در مراسم افتتاح باغ لاله‌های گچسر با تأکید بر اینکه اشتغال مهم‌ترین هدف دولت است، بر لزوم توسعه گردشگری در استان تأکید کرد.

‌ محمدعلی نجفی پیش از ظهر یکشنبه در آیین افتتاح باغ لاله‌های گچسر، اظهار کرد: درصدد هستیم با ایجاد پویایی و نشاط در سطح استان البرز موجب حضور گردشگران در این استان شویم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باغ لاله‌های گچسر توسط بخش خصوصی برگزارشده است، عنوان کرد: امید داریم بتوانیم با زیباسازی مناطق مختلف استان البرز، شاهد حضور گردشگران ایرانی و خارجی باشیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین اهداف دولت و به‌تبع استانداری‌ها در استان‌ها است، خاطرنشان کرد: با استفاده از این فرصت‌ها می‌توانیم اشتعال‌زایی کنیم، در این راستا از مسئولان اداره کل میراث فرهنگی می‌خواهیم اقدامات لازم را انجام دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4277632، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین