پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۲۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز از شناسایی ۲۳ تشکل بخش خصوصی در استان خبر داد.

شعارسال: رحیم بنامولایی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که پیرو گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، بابیان اینکه اصحاب رسانه و تشکل‌ها باید در راستای واقعیت و اخلاق‌مداری فعالیت کنند، اظهار کرد: با عزم و وحدت ملی می‌توان توسعه همه‌جانبه کشور را رقم زد.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده درصدد بودیم طی سال جاری به شکوفایی اقتصادی دست پیدا کنیم که متأسفانه این امر به سبب تحریم‌های تحمیلی محقق و میسر نشد، افزود: توسعه صادرات یکی از اهداف مهم بخش خصوصی است که این امر به‌موجب مشکلات موجود در حوزه اقتصاد کشور، امکان‌پذیر نشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز نبود زیرساخت‌های مناسب و عوامل بیرونی نظیر تحریم‌های ظالمانه را مانعی بزرگ برای عدم تحقق اهداف مدنظر و یادشده دانست و گفت: گله‌ای برای بخش خصوصی وجود ندارد چراکه این بخش با تمام توان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بنامولایی با اشاره به اینکه کارفرمایان بخش خصوصی مخالف فعالیت کارگران نیستند بلکه بر مدیریت منابع انسانی تأکیددارند، ادامه داد: برخی گمان می‌کنند بخش خصوصی فرصت‌طلب است، درصورتی‌که بخش خصوصی در جامعه اصیل کارآفرین بوده و در این مسیر قدم‌های مهمی و مؤثری برمی‌دارد.

وی تأکید کرد: شورای گفتگوی بخش خصوصی پایگاه مهمی برای اتاق بازرگانی استان محسوب می‌شود، در گفتمان بخش خصوصی و دولت، واقعیت‌ها مطرح و موانع باتدبیر متخصص و کارشناسان شناسایی و برطرف می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره بااینکه ۲۳ تشکل بخش خصوصی در استان شناسایی‌شده است که از این میزان ۲۰ تشکل در سطح استان البرز فعال هستند، اظهار کرد: از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در جهت توسعه استان استقبال می‌کنیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 20مرداد 97، کدمطلب: 4371265،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
ا.ف75
تازه دارن به این فکر می افتن که بخش ها خصوصی میتونن زمینه ساز پیشرفت امور مخصوصاااا امور عمرانی در استان ها بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین