پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۶۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه مرکز داوری اتاق به طور کامل فعال است، گفت: دستگاه قضایی استان بخشی از پرونده‌های اقتصادی را به مرکز داوری ارجاع دهد.

شعار سال: رحیم بنامولایی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان البرز که پیش از ظهر امروز در اتاق بازرگانی استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه بحث اقتصاد مقاومتی یکی از مباحثی است که در البرز پیگیری می‌شود، اظهار داشت: برای حفظ سرمایه‌گذاری از نظر مادی و معنوی باید قوای قضاییه و مجریه برخی روش‌ها را تغییر دهند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه در جلسات بیشتر برنامه بودجه‌ای دنبال می‌شود اما باید تغییر روندها بررسی شود، ادامه داد: باید سرمایه‌ها در کشورها حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر شاهد فرار سرمایه و مغزها بوده‌ایم، بیان کرد: باید قضات در بخش سرمایه‌گذاری طوری برخورد کنندکه سبب فرار سرمایه‌گذاران نشود و آنها در کشور بمانند.

بنامولایی با بیان اینکه مرکز داوری اتاق به طور کامل فعال است، اضافه کرد: تقاضا می‌شود تا دستگاه قضایی استان بخشی از پرونده‌های اقتصادی را به مرکز داوری ارجاع دهد.

وی با اشاره به مشکل احضار مدیرعامل توسط قاضی در هر زمینه‌ای، عنوان کرد: با توجه به شرایط و گرفتاری‌های موجود،مدیر برخی اوقات توانایی حضور ندارد و دستگاه قضا باید نماینده یا وکیل وی را قبول کند.

بنامولایی با بیان اینکه صدور توقیف اموال در برخی موارد سبب اختلال در خط تولید و بیکاری می‌شود، افزود: اتاق بازرگانی می‌تواند در این زمینه‌ها مشاوره دهد تا خط تولید نخوابد.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز تاکید کرد: یک یا 2 واحد ویژه برای رسیدگی به مسائل اقتصادی در دادگستری استان البرز در نظر گرفته شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1396، کدخبر: 1430710 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین