پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
فرماندار فردیس بهبود وضعیت اشتغال را منوط به حمایت از کالای داخلی اعلام کرد و گفت: فرمانداری فردیس برای بهبود وضعیت اشتغال تلاش می‌کند.

شعار سال: ابوالفضل اینانلو پیش از ظهر سه‌شنبه در آیین افتتاح تصفیه‌خانه یکی از شهرک‌های صنعتی استان، یکی از اهداف مهم دولت را ایجاد شغل و حمایت از تولیدکنندگان اعلام کرد و گفت: دولت برای تحقق شعار سال که حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل است، تلاش می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم افزایش کیفیت تولیدات داخلی، گفت: دولت برای حمایت از تولیدکنندگان اعلام آمادگی کرده است.

فرماندار فردیس بهبود وضعیت اشتغال را منوط به حمایت از کالای داخلی اعلام کرد و گفت: فرمانداری فردیس برای بهبود وضعیت اشتغال تلاش می‌کند.

اینانلو در بخش دیگری با اشاره به اقدام دو واحد تولیدی شهرک صنعتی مستقر در فردیس که اقدام به راه‌اندازی تصفیه‌خانه کرده‌اند، گفت: تصفیه‌خانه‌های راه‌اندازی شده از استانداردهای لازم برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم که تصفیه‌خانه شهرک صنعتی فردیس احداث شود، بیان کرد: ایجاد تصفیه‌خانه شهرک صنعتی به دریافت مجوزهایی ازجمله جانمایی زمین نیازمند است.

فرماندار فردیس گفت: وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی سیمین دشت اقدامات مهمی در راستای توسعه اشتغال انجام داده است، تأکید کرد: استاندار البرز بر توسعه اشتغال و کارآفرینی تأکید بسیاری دارد و امید داریم بتوانیم سهم شهرستان فردیس در ایجاد اشتغال را محقق کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری البرزنامه ، تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 97، کدمطلب: 6655 ، www.alborznameh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین