پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
استاندار کرمانشاه گفت: حمایت از کالای ایرانی با سخنرانی و بنر زدن صرف محقق نخواهد شد.

شعار سال: هوشنگ بازوند در همایش تولیدکنندگان کالای ایرانی که همزمان با اختتامیه نمایشگاه کالای ایرانی برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: این رهنمود مقام معظم رهبری نشات گرفته از اقتصاد مقاومتی بوده و همه باید در جهت تحقق آن تلاش کنیم.

بازوند اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی با سخنرانی و بنر زدن محقق نمی شود و باید به صورت عملیاتی به آن پرداخته شود.

استاندار کرمانشاه شعار دادن و کار تبلیغاتی را وظیفه صداوسیما و دیگر رسانه ها دانست و اظهار کرد: مدیران و تولیدکنندگان باید به صورت عملیاتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

بازوند یادآوری کرد: مخاطب شعار سال مدیران، تولیدکنندگان و مردم هستند که همگی باید برای اجرایی کردن آن بکوشند.

مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه تصریح کرد: اگرچه مردم به عنوان مصرف کننده باید برای تحقق شعار سال مشارکت داشته باشند، اما تولیدکنندگان هم باید خود را جای مصرف کنندگان گذاشته و به این دو نکته توجه داشته باشند که مردم به دنبال خرید کالای با کیفیت و ارزان هستند.

وی با تاکید بر لزوم اهتمام تولیدکنندگان برای تولید کالای ارزان و با کیفیت افزود: کالای گران قیمت و یا بی‌کیفیت مشتری نخواهد داشت.

وی خطاب به تولیدکنندگان گفت: باید برای فروش کالاهای تولیدی خود از علم بازاریابی بهره بگیرید.

وی ادامه داد: مدیران دولتی هم باید برای بهبود شرایط کسب و کار تلاش کرده و از این طریق بکوشند تا قیمت تمام شده محصولات تولیدکنندگان داخلی پایین بیاید و کالاهای تولید داخل با کیفیت و قابل رقابت شوند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به بازار پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی ایجاد شده در استان در پی وقوع زلزله به خصوص در صنعت ساختمان، از تولیدکنندگان استان خواست این فرصت را از دست ندهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 97021507631، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
واقعا دیگه خسته نشدیم از این همه شعار زدگی؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین