پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۵۷۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه تسهیلات ویژه به کارگران و بازنشستگان جامعه در راستای حمایت از کالای ایرانی خبر داد.
شعارسال: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: اگر حمایت از کالای ایرانی را یک فرآیند در نظر بگیریم، این فرآیند دارای دو طیف است.

ربیعی افزود: یک طیف این فرآیند بحث نیروی کار و مهارت آن است و در این راستا کارگران می‌توانند با افزایش کیفیت کار خود و با مهارت آموزی برای افزایش قدرت رقابتی کالای ایرانی نقش موثری را ایفا کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه با حمایت از کارگران می‌توان در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی قدم برداشت، گفت: با افزایش تولیدات و به مرحله استاندارد رساندن آن‌ها و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا می‌توانیم فضای رقابتی مناسبی را برای کالاهای ایرانی در سطح جهان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه طرف دیگر این فرآیند بازاریابی و قدرت خرید ایرانی‌ها قرار دارد، افزود:کارگران در دو طیف این فرآیند قرار گرفته‌اند، چراکه قشر قابل توجهی از جامعه را کارگران تشکیل می‌دهند.

ربیعی خاطرنشان کرد:برای افزایش قدرت خرید کارگران و بازنشستگان در جامعه در جهت خرید کالای ایرانی برنامه ریزی‌های مناسبی را انجام داده‌ایم و در این راستا به ارائه وام‌های متعدد خرید و تسهیلات ویژه با نرخ کم به آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کارگران مصرف کننده عمده کالای ایرانی هستند، گفت: کارگران در حمایت از کالای ایرانی نقش موثر و بسزایی دارند، چراکه با حضور و فعالیت این کارگران می‌توانیم کالای ایرانی را به چنان سطحی از کیفیت و رقابت‌پذیری در دنیا برسانیم که بتواند سهمی شایسته از بازارهای جهانی را از آن خود کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 12 ارديبهشت 1397 ، کدخبر: 6517945 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
کاش که یکم زودتر از اینکه این فجایع رخ بده به فکر این چیز ها میفتادیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
هر چه بهره این بانک ها کم تر باشه ایت کار مفید تر و به کار خداپسندانه نزدیک تره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
کالا های ایرانی از لحاظ کیفیت تفاوت های چندانی با نمونه های خارجی ندارند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
کارگران حتما از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد ؛ با این کار ها اقبال عمومی برای خرید این کالا ها بیشتر میشه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
تسهیلات فقط وام های بهره بالا نمیشه که
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین