پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۷۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
ئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد که زمان دیدار وی با رهبر کره شمالی در دست بررسی است.
شعارسال: به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ضمن قدردانی از چین بخاطر کمک‌هایش در ارتباط با بحران کره شمالی اظهار کرد که برنامه نشست‌های میان او و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در دست برنامه ریزی قرار دارد.

ترامپ در اظهاراتش درباره چین گفت: آنها حقیقتا کمک بزرگی به ما در ارتباط با کره شمالی کرده‌اند و عملکرد واقعا چشمگیری در کمک به ما برای دستیابی به یک نوع راه حل داشته‌اند. در حال حاضر نشست‌هایی میان من و کیم جونگ اون در دست برنامه ریزی قرار دارد. من فکر می‌کنم که چنین چیزی بسیار چشمگیر خواهد بود و من فکر می‌کنم که ما قرار است با احترام فراوانی به این نشست‌ها برویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه نیز گفت، مذاکرات تجاری میان واشنگتن و پکن به خوبی پیش می‌رود. این اظهار نظر ترامپ با سخنان مقام‌های چینی درباره این مناقشه تجاری که دو کشور را در آستانه یک جنگ تجاری قرار داده، مغایر است.

ترامپ بیان کرد: ما خیلی خوب با یکدیگر تعامل داریم و فکر می‌کنم که قرار است یک سری کارهای بزرگ انجام دهیم. خلاصی پیدا کردن از سلاح‌های هسته‌ای کره شمالی هم برای آنها خیلی خوب است و هم برای همه.

این در حالی است که ترامپ روز دوشنبه گفته بود که برنامه ریزی کرده تا با کیم جونگ اون در ماه مه یا اوایل ژوئن آینده دیدار کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  مهر، تاریخ انتشار: 24فروردین 1397، کدخبر:  4270136 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
دیدار رهبران این دو کشور میتونه اوضاع منطقه را خیلی بهتر از اینی که هست بکنه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
اون احتمالا رفتار ترامپ رو دوست داره بررسی کنه و ببینه که آیا این کشور قابل اعتماد هست یا خیر
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین