پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۸۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
شهردار نوش آباد گفت: امروز می بینیم در این شهر هم بافت تاریخی به حال خود رها شده و یا در اجاره اتباع بیگانه قرار می‌گیرد.

شعار سال:مرتضی اشرفی در همایش روز نوش آباد در سالن اجتماعات این شهر اظهار کرد: این شهر ۲۵۲ هکتار وسعت شهری دارد و۸۰ هکتار از وسعت این شهر را بافت تاریخی تشکیل می دهد. این وسعت از بافت تاریخی نوش آباد در شورای عالی معماری کشور تصویب شده است که نیاز به برنامه ریزی در زمینه های مختلف دارد.

وی ادامه داد: اشتباه است که بافت تاریخی را بافت فرسوده بنامیم و به دنبال تخریب و بازسازی آن باشیم.ما به دنبال طرح بازآفرینی شهر نوش آباد هستیم تا اعتبارات لازم را کسب کنیم و موجبات توسعه همه جانبه را فراهم کنیم.

اشرفی تصریح کرد: شهر زیر زمینی نوش آباد نمادی از نیاکان ماست و دارای پتانسیل های زیاد است و در حال حاضر هم می بینیم که از استقبال خوبی در بین آثار تاریخی کشور قرار گرفته است.

وی مردم و خصوصا جوانان نوش آباد را عاشق میراث فرهنگی دانست و گفت: در این بین انجمن ها و جوانان پیشتاز در پیشرفت و حفظ آثار تاریخی این شهر هستند.

دبیر همایش روز نوش آباد هم در ادامه این مراسم اظهار کرد: ایجاد فاضلاب شهری امسال در ردیف بودجه قرار گرفته است که امیدواریم با انتخاب پیمانکار هر چه زودتر مراحل اجرای آن آغاز شود.

حمیدرضا انصاری‌فر تصریح کرد: شهر زیر زمینی نوش آباد با توجه به استقبال گسترده گردشگران داخلی و خارجی زبانزد شده است و ما به دنبال این هستیم تا این شهر بی نظیر و تاریخی کاندید ثبت جهانی شود.

شهر نوش آباد با 12 هزار نفر جمعیت از توابع آران و بیدگل در سه کیلومتری این شهرستان و ششکیلومتری کاشان قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 25 فروردین 97، کد مطلب: 97012508404: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
چرا چنین بافت های زیبایی در کشور باید مورد بی مهری های مسئولین قرار بگیرند و آرام آرام نابود شوند؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین