پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۳۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با یکسان سازی نرخ ارز، افزایش قیمتی در نهاده های تولید کالاهای اساسی در بخش کشاورزی نخواهیم داشت.

شعارسال: وزیر جهاد کشاورزی گفت: با یکسان سازی نرخ ارز، افزایش قیمتی در نهاده های تولید کالاهای اساسی در بخش کشاورزی نخواهیم داشت.

مهندس محمود حجتی امروز دوشنبه در آئین تجلیل از سه دهه خدمت دکتر حسن رکنی معاون سابق امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با تقدیر از زحمات و خدمات نامبرده، اظهار داشت:دکتر رکنی با بهره برداران،سرمایه گذاران و کارآفرینان بخش امور دام که سهم بالایی در تولید و ارزش افزوده بخش کشاورزی دارند، تعامل مثبت و سازنده ای داشته است و امیدوارم این تعامل در دوره معاونت دکتر رضایی در امور تولیدات دامی ادامه و توسعه یابد.

وی با بیان این که نهاده های کالاهای اساسی در بخش کشاورزی مانند ذرت و کنجاله سویا عمدتا در صنعت دام و طیور مصرف می شود،گفت: این نهاده ها سهم بالایی در قیمت تمام شده کالاهای اساسی دارند و به خاطر آن که قیمت کالاهای اساسی از افزایش نرخ ارز از حدود ۳۸۰۰ تومان (مبادله ای) به ۴۲۰۰ تومان متاثر نشود، دولت تصمیم گرفت با اختصاص ما به التفاوت نرخ ارز،از افزایش قیمت کالاهای اساسی جلوگیری کند.

حجتی با اشاره به این که قیمت کنجاله سویا،دانه های روغنی و ذرت در بازارهای جهانی در حال افزایش است،تاکید کرد: با تصمیم اخیر دولت، افزایش قیمتی در نهاده های تولید کالاهای اساسی در بخش کشاورزی به خاطر یکسان سازی نرخ ارز نخواهیم داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1397، کدخبر: 307143، www.dolat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
در کشاورزی چرا باید وابسته ارز بود
باید تاثیر ارز در معیشت مردم به حداقل برسد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین