پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۳۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
معاون توسعه بازرگاني و صنايع کشاورزي وزارت جهاد کشاورزي بر ضرورت ارائه خدمات بدون وقفه براي صدور گواهي ها و مجوزهاي مورد نياز تامين کالاهاي اساسي تاکيد کرد.

شعار سال: علي اکبر مهرفرد با صدور نامه اي خطاب به روساي سازمان هاي حفظ نباتات و دامپزشکي کشور و همچنين روساي سازمان هاي جهاد کشاورزي استان ها با اشاره به شرايط ويژه کنوني، لزوم افزايش سرعت در تامين کالا و تسهيل فرآيندهاي داخلي را ضروري عنوان و تاکيد کرد:در حيطه وظايف آن سازمان، فرآيند صدور گواهي ها و مجوزهاي مربوطه (ضمن حفظ و رعايت دقت) براي تامين کالاهاي مورد نياز کشور به ويژه کالاهاي اساسي و ضروري لازم است بازنگري شود به گونه اي که سرعت عمل لازم نسبت به شرايط عادي تضمين گردد.

وي تصريح کرد: امور مرتبط با صدور مجوزهاي اوليه و نيز نمونه برداري، انجام آزمايش هاي مورد نياز و صدور گواهي بهداشتي، گواهي حمل و ... بايد بدون وقفه و حتي الامکان به روز انجام شود و در صورت لزوم، شيفت عصر و شيفت شب برنامه ريزي و اجرا گردد.

مهرفرد ، برنامه ريزي براي برقراري کشيک در روزهاي پنجشنبه و جمعه و در صورت نياز در تعطيلات رسمي براي انجام بدون وقفه امور مربوطه - در صورت وجود متقاضي را ضروري برشمرد و تاکيد کرد: مراحل و مدارک غيرضرور در عين دقت حذف شوند.

معاون توسعه بازرگاني و صنايع کشاورزي وزارت جهاد کشاورزي خاطرنشان ساخت: رفع برخي موازي کاري هاي موجود با ساير نهادهاي حاکميتي بايد در اسرع وقت انجام شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار 4 مرداد 97، کد مطلب: 20180726121217209، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
باید یاد بگیریم که زمانی که بحران تا بیخ گلومون داره فشار میاره این بروکراسی های مسخره رو تمومش کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
کاما با دوست بالاییمون موافقم مسئولین در این زمینه کم کاری کردن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین