پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۲۷۲۹
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
دوره آموزشی با عنوان «راهکارهای انتخاب ورود به بازارهای صادراتی» در روز یکشنبه نه اردیبهشت ماه، به مدت هشت ساعت توسط روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» برگزار می‌شود. سال ۹۷ درحالی آغاز شد که بحث استفاده از کالای ایرانی در صدر اخبار داخلی قرار دارد.

شعار سال: دوره آموزشی با عنوان «راهکارهای انتخاب ورود به بازارهای صادراتی» در روز یکشنبه نه اردیبهشت ماه، به مدت هشت ساعت توسط روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» برگزار می‌شود. سال ۹۷ درحالی آغاز شد که بحث استفاده از کالای ایرانی در صدر اخبار داخلی قرار دارد.

کالای ایرانی اگر به حدی از کیفیت، دوام، رعایت استانداردها و قیمت رقابتی برسد که بتواند بازار کالاهای خارجی را تضعیف کند، به‌طور حتم می‌تواند در صادرات نیز موفق باشد. در اقتصاد ما، کالاهای مزیت‌دار کم نیستند و اگر بر پایه مزیت نسبی در تولید، مزیت رقابتی لازم برای آنها ایجاد شود، صادرات آنها موفقیت‌آمیز خواهد بود. براساس این گزارش، در دوره آموزشی «راهکارهای انتخاب ورود به بازارهای صادراتی» که در واحد آموزش روزنامه «دنیای اقتصاد» برگزار خواهد شد، مباحث مربوط به چگونگی انتخاب کالاهای مزیت‌دار، ایجاد مزیت رقابتی، راه‌های ورود به بازارهای خارجی و... با نگرش و رویکرد اقتصادی بیان خواهند شد. علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های ۸۷۷۶۲۴۱۱ و ۸۷۷۶۲۴۱۶ تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 29 فروردین 97، کد مطلب: 3377678، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین