پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: الگوی توسعه در محیط زیست از مدت‌ها پیش حذف شده بود.

شعار سال: علی ربیعی روز پنجشنبه در آئین کاشت نهال که با حضور جمع زیادی از هنرمندان، کودکان کار و افراد بهبود یافته از اعتیاد در پارک پردیسان برگزار شد با بیان اینکه همه باید نسبت به محیط زیست رویکرد مسئولانه‌ای داشته باشیم گفت: همه کمک کنیم جلوی پژمرده شدن زمین را بگیریم.

وی ادامه داد:‌ اینکه زمستان محیط زیست از بین برود و بهار زیستی پدید آید بسیار مهم است و امیدواریم همه در این جهت دست به دست هم بدهیم. در این جامعه همه خواهان محیط زیستی سالم هستیم و کودکان نوجوانان ما نیز نیازمند آن هستند تا فضای زیست محیطی سالمی را داشته باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: امروز همه نسبت به محیط زیست و کودکان مسئول هستیم و باید در این جهت فعالیت لازم را انجام دهیم. امروز محیط مناسب، زمین مناسب و جامعه مناسب برای اینکه گروه‌های اجتماعی آسیب نبینند را نیازمند هستیم.

وی به آسیب‌هایی که کودکان کار دچار آن شده‌اند و یا نبود امنیت روانی که موجب پدید آمدن اعتیاد شده است اشاره کرد و افزود: امروز ما سعی کرده‌ایم با سیاست‌های دوستدار کودک کنا ر کودکان کار قرار گیریم و برنامه‌های نظیر کنگره 60 نیز جزو فعالیت‌هایی هستند که باعث رهایی اعتیاد می‌شوند. همه امروز مسئول هستیم و من رنج می‌برم از اینکه کسی به کسی می‌‌گوید این مسئله،مسئله تو است و مسئله من نیست.اگر بگوییم همه مسئولیم و سیاست‌‌های مسئولانه می‌خواهیم تاثیرگذاری بسزایی را شاهد خواهیم بود.

ربیعی با بیان اینکه از مدتها قبل الگوی توسعه در محیط زیست حذف شد گفت: ما باید در مفهوم توسعه تجدید نظر کنیم چرا که توسعه به معنای توسعه دودکش‌های بلند، توسعه کارخانه‌های فولاد و توسعه‌لوله‌های بزرگ نفت نیست و توسعه به مثابه شادی و نشاط است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: توسعه واقعی در محیط سبز راه رفتن است و به معنای این است که سیاست‌های مسئولانه، برنامه‌مسئولانه و جامعه مسئولانه می‌خواهیم.

ربیعی اضافه کرد: هنرمندان در زمینه‌های زیست محیطی تاثیرگذاری بسزایی دارند چرا که امروز شاهدیم هنرمندان مرجع شده‌اند و انتخابات تهرانی‌ها هم نشان داد که نویسندگان، هنرمندان و مجسمه‌سازها به گروه‌های مرجع تبدیل شده‌اند.

وی تصریح کرد: همه امروز نیازمند احساس مسئولیت همگانی هستیم و امیدواریم در جهت زیست محیطی به این مهم توجه لازم را انجام دهیم

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار چهارشنبه 20 اسفند 1394، کد مطلب: 1024628: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین