پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۹۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از به تعویق افتادن اجرای طرح ترافیک سال ۹۷ به مدت دو هفته خبر داد.

شعار سال: پورسیدآقایی در نشست خبری گفت: اجرای طرح ترافیک سال 97 به دلیل مشکلاتی که پیش آمده دو هفته به تعویق افتاده است.

وی ادامه داد: بنابراین اجرای طرح ترافیک جدید پیش‌بینی می‌شود که از 15 اردیبهشت ماه باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:‌ یکی از دلایل به تعویق افتادن طرح ترافیک امسال، آماده نبودن مردم برای اجرای این طرح است.

وی افزود: در طرح ترافیک جدید میزان استفاده از خودروهای شخصی کاهش یافته و در مقابل، استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی بیشتر می‌شود.

پورسیدآقایی گفت:‌ فاصله زمانی حرکت قطارهای مترو در سه ماهه گذشته و در خطوط 1، 2 و 4 به چهار دقیقه کاهش یافته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: طرح ترافیک جدید برای برخی‌ها گران و برای برخی ارزان است، آنهایی که سهمیه‌دار بودند این طرح برایشان گران است اما برای مردم ارزان تمام می‌شود.

وی ادامه داد: دوربین‌ها را در بزرگراه‌ها چک کرده‌ایم و در خروجی‌ها هم نصب شده، بنابراین از این نظر مشکلی برای اجرا نداریم.

پورسید آقایی گفت: کارت شناور امسال نخواهیم داشت به این معنی که کارتی باشد و سه خودرو روزانه بتوانند با یک کارت وارد شوند.

وی افزود:اگر اجرای طرح جدید خوب پیش برود امیدواریم بتوانیم سال اینده کل سهمیه ها را برداریم زیرا عملا در قیمت تفاوتی وجود ندارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خبرنگاران ۱۰درصد نرخ طرح را پرداخته و معلولان و جانبازان رایگان هستند و الباقی دستگاه ها تفاوتی در نرخ با سایر افراد ندارند.

پورسید آقایی گفت:پلیس دوربین های خروج محدوده طرح را تست کرده است و تایید کرده چرا که مشکلی نبوده است.

وی بار دیگر با اشاره به این مطلب که کارت شناور نداریم و تنها کارت سیار داریم گفت: این کارت سیار برای نهادهایی است که امنیتی هستند و بخش های حفاظتی که انها هر روز با یک خودرو تردد نمی کنند و می توانند با این کارت شماره خودروی سهمیه ای را تغیر دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: این نهادها و سازمان ها هم باید پول ورود به محدوده طرح را مثل سایرین بدهند و فقط اجازه دارند شماره خودرو را تغییر دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مشرق، تاریخ 29 فروردین97، کد مطلب: 848036: www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
حداقل تو همین دو هفته تموم . کمال برای مردم روشنش میکردین تا بدونن داستان چیه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین