پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۱۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
برخی دانشجویان مجبور هستند تا آمدن اتوبوس در کنار جدول گوشه خیابان بنشیند؛ با تغییر مکان ایستگاه اصلی اتوبوس‌ها از خوابگاه کوثر به خوابگاه فرزانگان، دانشجویان دانشکده هنر دچار مشکل شدند.

شعار سال: موضوع ایاب و ذهاب یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان است و بسیاری از دانشجویان برای رفتن به دانشگاه و دانشکده خود با مشکلاتی مواجه هستند.

یکی از دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه سمنان با مطرح کردن این دغدغه خواستار رسیدگی مسئولان دانشگاه در این زمینه شد، این دانشجوی هنر با بیان اینکه برای رسیدن به دانشکده هنر باید در طول روز منتظر آمدن سرویس دانشگاه باشد، گفت: از ابتدای ترم تا کنون چندین بار با تأخیر آمدن سرویس دانشگاه مواجه بوده است.


انتظار دانشجویان برای آمدن سرویس

وی با بیان اینکه دانشجوها برای انتظار رسیدن سرویس جای برای نشستن ندارند، گفت: دانشجویان باید در کنار جدولی که کنار خیابان است بنشینند. وقتی هم که تعداد سرویس‌ها کم است دانشجویان باید منتظر سرویس بعدی باشند ما دانشجویان دانشکده هنر روبروی خوابگاه فرهیختگان باید در گرما و سرما به مدت۳۰ دقیقه حتی برای بار دوم منتظر اتوبوس بمانیم. نه ایستگاهی نه ساختمانی وجود ندارد!


ایستگاه میدان کوثر

این دانشجو می‌گوید که ما تقریبا اوایل شهر هستیم. دانشکده کیلومتر سه جاده سمنان دامغان فاصله دارد ونیم ساعت از دانشکده تا شهر ما در دانشکده هنر این مشکل را داریم که کلی مسافت رو باید پیاده طی کنیم تا برسیم به ایستگاه اتوبوس. هر نیم ساعت یک سرویس می‌آید.

وی مشکل بودجه را عامل این اتفاق می داند و می گوید که قبلا سرویس‌ها بعد از دانشکده ما می رفتند دانشگاه اصلی و سپس به سمت شهر حرکت می‌کردند. اما الان به دلیل کمبود بودجه! سرویس‌ها ایستگاه اول و آخر خوابگاه فرزانگاه بالاتر از دانشگاه اصلی است. ما هم باید به اجبار تا خوابگاه فرزانگان باید بریم یا جلوی سر در اصلی بایستیم نیم ساعت تا سرویس بعدی از خوابگاه فرزانگان حرکت کند و ما را داخل شهر ببرد.


تصویر دانشجویانی که از سرویس جاماندند

این دانشجو با اشاره به مشکلاتی که با تغییر مکان ایستگاه‌های اتوبوس پیدا می‌کنند گفت: اما با این تغییر مکان ایستگاه اصلی اتوبوس‌ها از خوابگاه کوثر به خوابگاه فرزانگان، تنها کسانی که به شدت دچار مشکل شدند دانشجویان دانشکده هنر هستند.


جدولی که دانشجویان از آن برای نشستن استفاده می‌کنند

اما تاخیر آمدن سرویس‌های دانشجویی و تأخیر آنها مشکلی است که سابق بر این نیز در این دانشگاه بوده است و بسیاری از دانشجویان نسبت به آن شکایت و اعتراض داشته اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 29 فروردین 97، کد مطلب: 677635: www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
دانشگاه سمنان یکی از مشکلاتی که دارد و دانشجو های آن از گلایه میکنند همین رفت و آند است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
باید دانشگاه ها با ایجاد شرکت های دانش بنیان اوضاع اقتصادیشونو بهبود بخشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین