پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: بیشترین ضمانت نامه های صادر شده این صندوق در سال گذشته از سوی بانک های ملی، سینا و کشاورزی پذیرفته شده است این امر نشان از توجه ویژه این بانک ها به بنگاه‌های دارد.

شعارسال: محمدحسین مقیسه ظهار کرد: صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک تضمين و تسهيل در توثيق تسهيلات اعطايي بانک ها و موسسات مالي و اعتباري به صنايع کوچک را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه حداکثر مبلغ ضمانت نامه صندوق براي پوشش کسري وثايق تسهيلات اعطايي بانک ها موسسات مالي واعتباري، مبلغ ۳۰ ميليارد ريال تعيين شده که تا ۷۰ درضد اصل و سود تسهيلات را پوشش مي‌دهد، تاکید کرد: اين مبلغ در مناطق کمتر توسعه يافته ۸۵ درصد اصل و سود تسهيلات را شامل مي‌شود.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک تصریح کرد: در سال گذشته بنا بر آمارها، بانک سینا با پذیرش ۴۸ ضمانت نامه به ارزش ۴۸۵ میلیارد ریال بیشترین همکاری را با صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک داشته است.

به گفته مقیسه، بانک ملی با پذیرش ۲۷ ضمانت نامه به ارزش ۱۹۵ میلیارد ریال، بانک کشاورزی با پذیرش ۱۱ ضمانت نامه به ارزش ۱۶۳ میلیارد ریال و بانک سپه با پذیرش ۱۱ ضمانت نامه به ارزش ۱۴۴ میلیارد ریال، سال گذشته در بین سایر بانک ها، بیشترین همکاری و تعامل را با صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک داشته اند.

وی گفت: بانک های انصار، آینده، پاسارگاد و صندوق نوآوری و شکوفایی برای اولین بار در سال ۹۶ از ضمانت نامه های این صندوق برای ارائه تسهیلات به صنایع کوچک کشور استفاده کرده اند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری گسترش نیوز، تاریخ انتشار: 29فروردین1397 ، کدخبر: 31951: www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین