پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۹۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ظرفیت نخبگان و مهندسان سمنانی در مسیر توسعه استان سمنان بهره‌گیری می‌شود.
شعار سال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ظرفیت نخبگان و مهندسان سمنانی در مسیر توسعه استان سمنان بهره‌گیری می‌شود.

 سعید ناجی صبح امروز در همایش سالانه بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران اظهار داشت: استفاده از نخبگان جامعه و اساتید و پژوهشگران جامعه در حوزه‌های مختلف یکی از رویکردهای مهم دولت در استان سمنان است.

وی با بیان ضرورت استفاده مؤثرتر از علم و دانش را در تمامی مراحل زندگی مشخص و روشن کرده است تصریح کرد: امروزه بدون توجه به مبانی علم و دانش و توجه به تحقیقات ادامه حیات با دشواری‌هایی روبه‌رو است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: جامعه باید به نقش دادن و تأثیرگذاری بیشتر نخبگان توجه بیشتری داشته باشد و به‌عنوان یک ضرورت نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای بورزند.

وی با اشاره به اینکه نخبگان در مسیر تحولات و پویایی جامعه نقش مؤثری دارند خاطرنشان کرد: ما باید سهم قابل‌ توجهی را برای تأثیرگذاری این افراد در جامعه ایجاد کنیم.

ناجی با بیان اینکه تحول صریح و صحیح که پاسخگوی تحولات جدی و اساسی در دنیای امروزی است با استفاده از ظرفیت نخبگان ایجاد می‌شود تصریح کرد: نخبگان و فرهیختگان جامعه با آینده‌نگری و ژرف‌نگری و با مهارتی که در نتیجه دانش‌اندوزی به دست آوردن و تخصصی که پیدا کردند می‌توانند مسیر توسعه و تحول مؤثر را بر عهده بگیرند.

وی ابراز داشت: فعالان در حوزه علمی که از نخبگان جامعه تلقی می‌شوند باید به‌عنوان فرصت قلمداد شوند؛ فرصت‌های طلایی و کلیدی که در جوامع هستند و هر نخبه می‌توانند قفل‌های جهل و نادانی را باز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: ما در جامعه بسیاری از نخبگان و اندیشمندان را داریم که به‌واسطه روحیاتی که دارند کمتر در میدان حضور دارند و باید بستر لازم برای حضور این افراد را فراهم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مهندسان اساساً تحول‌گرا هستند تمامی مصنوعات و خلاقیت‌های امروزی نتیجه تلاش مهندسین است اذعان کرد: مهندسین در دنیا مسیر توسعه و پیشرفت را در جامعه امروزی رقم زدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1708435 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
استان سمنان ظرفیت های علمی و همچنین گردشگری بسیاری را دارد که نمیشود آن ها را نادیده گرفت
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
امیدواریم که اینگونه باشه واقعا...بیکاری هم کم میشه تازه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
سمنان هم شهر صنعتی بزرگیه و هم توانایی خوبی در گسترش صنایع و معادن داره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین