پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۱۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: نگاه دستگاه ونهادهای قضایی وهیات های حل اختلاف مالیاتی کمک به امر تولید و بنگاه های اقتصادی و حل مشکلات آنها ست.

شعار سال: به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، احمد خسروی وفا در نشست مشترک هم اندیشی اعضای هیأت های حل اختلاف مالیاتی و تشخیص مطالبات تأمین اجتماعی افزود: رکود اقتصادی رابطه مستقیم با بروز فقر و وقوع جرایم و خدشه دار شدن امنیت در جوامع دارد.
وی اظهار کرد: بر همین اساس دستگاه قضایی با مدیریت و تدبیر رییس قوه قضاییه با برگزاری جلسات در استان ها در حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی و با نگاه کمک در حل مشکل و تسهیل در امر تولید و گردش چرخه اقتصادی ورود کرده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان مهمترین علت افزایش جرم سرقت را نتیجه بیکاری دانست و گفت: سرقت از زمره جرایمی است که آسیب های روانی مخرب در جامعه ایجاد کرده و امنیت و احساس آن را مخدوش می کند و رابطه مستقیم با بیکاری و رکود اقتصادی دارد.

خسروی وفا بر اجرای صحیح عدالت در وصول مطالبات مالیاتی تأکید کرد و گفت: در تمام دنیا بخش عمده ای از درآمدهای دولت از طریق چرخه مالیاتی تأمین می شود.

وی یادآوری کرد: در عین حال باید در وصول آن رعایت کامل حق و عدالت صورت پذیرد و نباید فراموش شود در صورت عدم رونق تولید و اقتصاد وصول مالیات مفهومی نخواهد یافت.
در این نشست مشترک که با هدف حل برخی مشکلات و موانع بر سر راه بنگاه های صنعتی و اقتصادی برگزار شد برخی تصمیمات و توافقات در راستای حمایت از سرمایه گذاران و کارفرمایان اتخاذ شد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، 22 اسفند 1394، کد خبر: 81999863

www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین