پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۴۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
رئیس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور از اعطای نشان دسترس پذیری معلولان و جانبازان به اماکن عمومی و تجاری و تصویب لگوی این ستاد خبر داد.
شعارسال:رئیس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور از اعطای نشان دسترس پذیری معلولان و جانبازان به اماکن عمومی و تجاری و تصویب لگوی این ستاد خبر داد.

ابراهیم کاظمی مومن سرائی  گفت: ارزیابی ساختمان های دولتی در قالب برنامه ارزیابی عملکرد سالانه دستگاههای دولتی موسوم به طرح شهید رجایی ،اعطای نشان دسترس پذیری به اماکن عمومی و تجاری و تصویب لگوی ستاد مناسب سازی کشور از اقدامات جاری و در دست اقدام دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشوردر سال جدید است.

وی افزود: با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور در برنامه ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی دولتی که سالانه تحت عنوان جشنواره شهید رجایی صورت می گیرد شاخص دسترس پذیری دستگاهها برای عامه مردم از جمله معلولان و جانبازان تعیین شد.

کاظمی گفت: در حال حاضر کارشناسان دبیرخانه در سراسر کشور مشغول ارزیابی دستگاهها هستند. همچنین در نظر داریم به اماکن عمومی و تجاری در سراسر کشور که قابلیت دسترس پذیری برای معلولان و جانبازان را دارا هستند نشان اعطا شود که با نصب آن برای عموم ،امکان استفاده و تردد معلولان را مشخص شود.

رئیس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور افزود: با اقداماتی که در سال گذشته در خصوص تعیین لگوی ستاد مناسب سازی صورت پذیرفت پس از فراخوان لگوهای پیشنهادی و داوری آنها توسط خانه طراحان و اخذ مجوز از اداره مربوطه در وزارت فرهنگ، لگوی ستاد مناسب سازی جهت انجام مکاتبات تعیین و تصویب شد تا از این پس تمام مکاتبات مربوطه با لگوی مخصوص ستاد صورت پذیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار6اردبیهشت 97، کد خبر: 13970205001051، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
با این کارا میتونیم اعتماد بنفس به این قشر محروم برگردونیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین