پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۳۲۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی سازمان بهزیستی کشور از تدوین سندملی راهبردی مناسب سازی کشور خبر داد و گفت: این سند بزودی در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی اماکن و معابر طی ماه جاری ، تصویب خواهد شد.

شعارسال: ابراهیم کاظمی مومن سرائی روز سه شنبه افزود: این سند ملی شامل برنامه پنج ساله مناسب سازی کشور است که نقاط ضعف و قوت مناسب سازی کشور در آن با مشارکت نمایندگان دستگاه های عضو ستاد مناسب سازی کشور و تشکل های مردم نهاد بررسی شده است.

وی ادامه داد: این سند حدود دو سال است که از سوی کارشناسان مربوطه روی آن کار شده و اهداف و ماموریت های دستگاه ها و ذینفعان در این سند تعریف شده است.

مومن سرائی اظهار داشت: وزیر کشور ریاست این ستاد و رئیس بهزیستی دبیری این ستاد را برعهده دارند و 9 معاون وزیر و دو نماینده تشکل های مردم نهاد در این ستاد عضویت دارند تا برای تسهیل در تردد معلولان، جانبازان و سالمندان کشور در این ستاد، تصمیم گیری های لازم را به عمل آورند.

**مشکلات به وجود آمده برای افراد دارای معلولیت در برف و سرما

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اشاره به شرایط جوی چند روز اخیر گفت: این شرایط جوی، مشکلات زیادی را برای تردد افراد دارای معلولیت فراهم آورده است بنابراین از مسئولان می خواهیم تا مسیرها را برای تردد معلولان آماده کنند.

مومن سرائی افزود: با توجه به یخ زدگی لوله ها در پارک ها از شهرداری ها می خواهیم تا نسبت به یخ نزدن آب در اماکن عمومی به ویژه پارک ها توجه داشته باشند تا معلولان و سالمندان در استفاده از سرویس های بهداشتی با مشکل روبرو نشوند.

به گزارش ایرنا ، افراد دارای معلولیت، سالمندان، بیماران، زنان باردار، زنان همراه کالسکه کودک و افراد دارای چرخ دستی خرید از جمله افرادی هستند که بیش از سایر افراد به معابر مناسب سازی شده نیازمندند.

گفتنی است درحال حاضر یک میلیون و 300 هزار فرد دارای معلولیت از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن 1396 ، کدخبر: 82813522 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قنبری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
تو بهترین وضعیت آب و هوایی معابر برای آدمای معمولی و سالم هم مشکل رفت و آمد ایجاد میکنند...حالا فکر کنید ببینید هوا سرد باشه و معلولین باید از همین معابر عبور کنند...
ا.ف75
صفر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
اقا من خودم تو بابل زندگی میکنم.تنم میلرزه بچم با دوچرخه میره بیرون...واقعا کاش یه فکری براش بکنن...

ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
در همه جای جهان استاندارد هایی برای عبور و مرور معلولان در معابر وجود داره ، شهرداری باید اقدامات مناسبی جهت رسیدگی به وضع این مردم انجام بده
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
واقعا شرایط برا معلولین ما مناسب نیس .. اونام حق استفاده از جاهخای تفریحی و فرهنگی و دارن تو شهرهای بزرگ
وضع بهتره ولی تو ی سری شهرها وضع مناسبی برای رفت و. امدشون حتی وجود نداره م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین