پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: خدمات اجتماعی در سازمان بهزیستی استانداردسازی می‌شود.
شعارسال: انوشیروان محسنی‌بند‌پی صبح امروز در مراسم افتتاحیه دومین اجلاس علمی کاربردی مدیران بهزیستی کشور در مجتمع شهید بهشتی فرح‌آباد ساری، اظهار داشت: امسال و سال آینده از حیث مالی سال بدی برای کشور بوده و باید هزینه‌ها اثربخش و کارآیی بالایی در نظام اداری داشته باشد.

وی افزود: نظارت دقیق همراه با افزایش دانش ذی‌نفعان از رویکردهای سازمان بهزیستی بوده که با جدیت پیگیری می‌شود.

معاون وزیر رفاه و تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های ارزشمند جامعه در عرصه اجتماعی استفاده کنیم، تصریح کرد: در حوزه مشارکت‌ها و استفاده از خیرین باید در این زمینه گام‌های اساسی‌تری صورت گیرد.

محسنی‌پندپی با بیان اینکه روز گذشته تفاهم‌نامه‌ای با سازمان ثبت‌احوال منعقد کرده که به شکرانه تولد هر فرد در کشور بتوانیم یک خیر در امورات بهزیستی ایجاد کنیم و شرایط برای همکاری خیرین در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی فراهم است.

وی با بیان اینکه حوزه اجتماعی را به عنوان احکام مستقل در برنامه ششم توسعه درج کردیم، افزود: 22 هزار نیروی متخصص، آگاه و علمی در سازمان بهزیستی نسبت به برنامه‌ریزی در ابعاد مختلف حوزه آسیب‌های اجتماعی و سلامت اجتماعی از بروز آسیب‌ها و معلولیت‌ها در جامعه جلوگیری می‌کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه با ابراز نگرانی از افزایش سن ازدواج در کشور گفت:‌ هم‌اکنون 11 میلیون نفر در ایران در سن ازدواج بوده و یک میلیون دختر مجرد در کشور شناسایی شده است.

محسنی‌بندپی با بیان اینکه کاهش نرخ ازدواج در کشور نگران‌کننده است، گفت: خانواده نقش اساسی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارد و باید از این ظرفیت در سازمان بهزیستی استفاده بهینه شود.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران نیز در سخنان کوتاهی با تقدیر از خدمات سازمان بهزیستی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت:‌باید دولت اهتمام ویژه‌ای به نهادهای مرتبط در امر بهزیستی و آسیب‌های اجتماعی صورت دهد.

وی افزود: امیدواریم روزی در جامعه شاهد وجود هیچ معلولی نباشیم ولی مادامی که کشور دچار معلولیت بوده باید خدمات رفاهی به معلولان متناسب با سایر آحاد جامعه باشد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم مجتمع فرهنگی-تفریحی شهید بهشتی فرح‌آباد ساری با حضور استاندار و نماینده ولی‌فقیه، رئیس سازمان بهزیستی و مدیران بهزیستی سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 دی 1394، کد خبر: 963378، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین